Vill ha kontakt med andra som planerar IVF i början av 2016
I övrigt är det bara folsyra och vitamin B12 jag fått ordinerat
I övrigt är det bara folsyra och vitamin B12 jag fått ordinerat
Har sprayat men Synarela nu i några dagar. Någon mer som kör med den? Biverkningar? Jag har lite huvudvärk till och från men absolut överkomligt än så länge!
Har oxå känt lite vallningar men inte farligt. Tur att det e kallt ute:). Hur länge har du sprayat? Var går ni någonstans? Vi kör Uppsala och äggplock vecka 4 är det sagt! Lycka till du oxå!
Hehe kan tänka mig det! Jag har gjort en ivf tidigare vilket resulterade i dottern så nu blir det första syskonförsöket! Körde Gonal F förra gången så ska ta samma nu men en högre dos. Dock sprayar man bara 2 ggr per dag redan från början och slutar med sprayen vid sprutstart från Uppsala. Förra gången gjorde jag som du beskrev.. Lite konstigt men får väl lita på att dom kan sin sak!
Vilka sprutor har du?
Suck, väntar o väntar på en tid. Om tre veckor går vårdgarantin ut. Ringer kliniken, står i kö i 25 minuter. Kommer först i kö. Signaler går fram men sen kopplas jag bort. Ringer upp igen... Just nu är det många som ringer, försök senare :( Är så känslig just nu, när saker strular tänker jag att det är för att det inte är meningen att vi ska ha några barn. Telefontid slut om 12 minuter. Nya tag i morgon...