• stajlish

Vill ha kontakt med andra som planerar IVF i början av 2016

Luniz skrev 2016-01-29 22:05:22 följande:

Hej!

Hoppar in i tråden här :)
    Har precis börjat med vårt första IVF försök. Vi är 30 år båda två och utredningen visade på oförklarlig barnlöshet. Har sprutat med Bemfola i fem dagar och idag var det dags att lägga till första Orgalutransprutan. Var på första VUL:et idag. Han kunde se 9 st äggblåsor. Vet inte om det är normalt?
    På tisdag är det dags för nästa VUL:et och planerat äggplock antar jag blir nästa fredag.

Håller tummarna för er alla som kämpar på! 

Välkommen! =)
  • stajlish

Vad tror ni? Första tjuvtestet på RD7...har testdag om en vecka egentligen... visst är där ett svagt streck!??? Vågar knappt tro att de är sant...

• stajlish
    jewel skrev 2016-01-30 17:38:44 följande:
    Absolut, det är ett sträck där! Stort grattis!!! :)
    Tack! Om jag vågar säga det..vågar inte ta ut glädjen riktigt än.. ska testa imorgonbitti med morgonurinet o med clearblue nästa vecka..så får vi se.. men de bådar ju gott.. =)
  • stajlish
    Amie77 skrev 2016-01-30 17:46:42 följande:

stajlish: Definitivt streck! Wow, så kul! Grattis!!

Tack! Hoppas det är så.... =)
  • stajlish
    loppi skrev 2016-01-30 18:40:13 följande:
    Ojojoj! Modig du är. Inte svagt streck alls, det är ta mig sjutton starkt :)

Hade inte vågat testa .. känner mig otroligt ödmjuk inför processen. Varje dag är en "blessing" och jag tar inget för givet !
    Vi var så otåliga o nyfikna så vi pallade inte hålla oss... vi var inställda på minus o att det kanske skulle bli ett plus nästa vecka isåfall.. om vi hade tur.. så detta var verkligen en chock och positiv överraskning! =) Får se om de är starkare imorgon.. sen ska jag testa med clearblue digitalt på tis,ons nån gång tänkte jag så får vi nog verkligen svar =)
  • stajlish
    lallallalla skrev 2016-01-30 19:47:51 följande:
    Åh, grattis!! Det var ju jättetydligt streck! :)
    Tack! Jag hoppas det är så =)
  • stajlish
    Mariana79 skrev 2016-01-30 19:20:18 följande:
    Åhhhhhhhhh så underbart! <3 Detta kommer gå bra nu! Kram!!!!
    Tack! Ja, jag hoppas det! =) Kram!
  • stajlish
    Pipam skrev 2016-01-30 20:07:37 följande:

Stajlish, fick du ta Otrivelle?

Nej, eftersom jag gjorde FET i ostimulerad cykel, jag ägglossar som jag ska, då behövs ingen spruta! :)
  • stajlish
    Fredag skrev 2016-01-30 20:11:15 följande:

Har nu åter fört en blastocyst. Inget till frysen heller tyvärr, det blev ett ägg. Bara vänta och se.

Lycka till! från en blastocystruvare till en annan =)
Svar på tråden Vill ha kontakt med andra som planerar IVF i början av 2016