• Filli89

Vill ha kontakt med andra som planerar IVF i början av 2016

Hej tjejer

Tänkte hoppa in här. Börjar med hormon behandlingen imorgon. Blir puregon och orgalutran på korta protokollet (har endo). Vissa av er diskuterade vikt,vadå kan de komma fram till att man väger för mkt efter att man börjar med behandlingen? Har lagt på mig några kilon så blev orolig av att läsa den där.

• Filli89

Hej skulle uppskatta om en rar person skulle kunna lägga till mig i listan. Har äggplock på fredag insättning på måndag. Puregon korta protokollet, färsk försök.

• Filli89
    Iskristall skrev 2016-02-22 06:29:50 följande:

Plus! <3

Åååh grattis. Vad kul jag följde faktist dig och hoppades på att du skulle få ett pluss. Grattis grattis. Förstår att känslan är overklig.
  • Filli89
    angiiee skrev 2016-06-08 21:33:51 följande:

Jaha okej tack då vet jag :)

Det stämmer nödvändigtvist inte, jah och min man hade precis bytt till samma adress när remissen skickades så vår klinik var inte så noga med det. Och vi går på st Görans tror det beror på från klinik till klinik men för oss var det som sagt inga problem.
  • Filli89

Oj då detta var en gammal grupp, tänkte dock uppdatera lite, vi plussade i oktober förra året. Är nu i v27 och ha bf juni. Så overkligt..

Svar på tråden Vill ha kontakt med andra som planerar IVF i början av 2016