Vill ha kontakt med andra som planerar IVF i början av 2016
Heej tjejer! Jag håller på med första försöket på rmc I linköping. Är på sprutdagar 9, ska ta ovitrelle imorgon och äggplock på skärtorsdagen :)
Heej tjejer! Jag håller på med första försöket på rmc I linköping. Är på sprutdagar 9, ska ta ovitrelle imorgon och äggplock på skärtorsdagen :)
Spännande! Vilken läkare går du hos? :)
Ah okej. Aa går hos RMC Linköping. Tyckte Susanne var den trevligaste av de tre.
Följ vår resa på instagram: ivf_resan
Hej!
Kände jag jag behövde diskutera med andra nu som håller på med IVF.
Jag har gjort en resa via Sahlgrenska och allting har gått väldigt bra.
Är redan på ruvardag 6 så en vecka kvar nu tills jag får testa..
Men är väldigt känslosam och börjar utav minsta lilla braka ihop i gråt över att jag tror att embryot redan lämnat kroppen för den inte vill vara kvar inom mig :(
Hej!!
Jag gjorde ET skärtorsdagen. Är idag på dag 6. Vi har en lite plutt hemma på 3 år som oxå kom till genom ivf och nu vill vi så gärna ha ett syskon. :) De satte in 2 st 3- celliga embryon denna gång. Ej toppkvalitet varför de satte in 2 st.:( Våran lilla plutt hemma var ett 4-celligt embryo av " toppkvalitet" som de sa, så jag har tyvärr ej så höga förväntningar denna gång. Trots det har jag blivit mer orolig och nervig denna gång. Antar att det är åldern. Är 40 år fyllda. Jag har haft mensvärk sedan dag 1 och nu mår jag illa. Lite för tidigt för att känna av ev gravsymtom. Antar att det är biverkningar från Lutinus.
Skönt att ha kontakt med andra i samma situation.