Inlägg från: En del av oss |Visa alla inlägg
  • En del av oss

BF juni/juli

Och självklart kan vi ses i december om ni inte är upptagna med julstök då.

Om allt går bra går min dröm i uppfyllelse juni/juli 2016
  • En del av oss

[quote=75979981][quote-nick]DLR skrev 2015-11-09 13:36:17 följande:[/quote-nick]

Lutttiis,

vart i stockholm bor du? Tror att kliniken jag går i har för en gång skull tider. Vilket sällan händer då de är en av sthlms bästa kvinnokliniker. Bra omdömen, många som reser långt bara för att de hört så bra om de.

Plus att de har allt som behövs på plats. Sammarbete med sthlms landsting, nära sammarbete med sjukhus. De har gynekologer, barnmorskor, psykologer och en egen MVC.

[/

Går du på Mama Mia city?

Jag går hos Privata barnmorskor och kontroller med UL hos ultraljudsbarnmorskor i Liljeholmen. Ultraljudsbarnmorskorna kan man också boka in tidigt VUL, 600 kr eller remiss från sin BM.

• En del av oss

[quote=75980417][quote-nick]DLR skrev 2015-11-09 15:04:15 följande:[/quote-nick]

En del av oss,

åh är det sant?! JÄTTE GÄRNA!!! Vart bor du, eller vilken actic tränar du oftast på? Du får gärna skicka ett meddelande privat ifall det känns bättre. Men jag vill defenitivt börja träna så snart som möjligt :)

[/

Jag bor i Södertälje, men kan träna i Stockholm om det är lättare för dig. Fast det är klart man är mer bekväm med sitt hemmagym. Har dock fått världens sämsta flås sen jag blev gravid. Orkar inte gå i uppförslut längre så kör PW på 6,5 km/h som uppvärmning medan min galna sambo springer bredvid på 12,5 ha ha han är galen men så är han mer vältränad än mig också.

• En del av oss

DLR jag kan visa dig övningar för ryggen och även helkroppspass. Det är alltid roligare och träna ihop än själv. Har funderat på om jag ska våga mig på deras yoga, men det blir aldrig av, tror jag blir för uttråkad av för lugna saker ha ha.

• En del av oss

[quote=75980532][quote-nick]DLR skrev 2015-11-09 15:26:53 följande:[/quote-nick]

en del av oss,

Du...är du seriös???....jag bor i Södertälje. Haha!!!

[/

Nej lägg av! Är det sant?? Jag är helt seriös och jag har PMat dig. Ska vi dra av ett pass ikväll ha ha eller barases och säga hej? Var i södertälje bor du?

• En del av oss

[quote=75980750][quote-nick]DLR skrev 2015-11-09 16:07:03 följande:[/quote-nick]

svarade precis på den! :)

[/

Inte fått något. Klickade du på kuveret vid ditt namn? Skriv i den lilla svarsrutan, vet i sjutton hur jag bar mig åt ha ha

• En del av oss

[quote=75980985][quote-nick]DLR skrev 2015-11-09 16:59:42 följande:[/quote-nick]

Har försökt ca tre ggr tilll. Kan vara så att mobil appen spökar. Ska se ifall jag lyckas genom webversionen :)

[/

Har inte fått något än så försök via webb versionen.

• En del av oss

[quote=75981099][quote-nick]DLR skrev 2015-11-09 17:24:17 följande:[/quote-nick]

Märkligt! Gick från web versionen verkar det som. Men nu ska du ha fått svar iaf :)

[/

Jag har svarat dig

• En del av oss

Tjejer har ni svårt och äta frukost? Jag har sedan jag blev gravid fått så svårt att äta frukost för ingenting lockar. Bröd mår inte min mage så bra av och gröt går inte ner. Sedan är jag så förtjust i att ställa mig vid spisen och steka omelett etc. Vad brukar ni äta till frukost?

• En del av oss

Ska stå är inte så förtjust i att ställa mig vid spisen.

Svar på tråden BF juni/juli