BF juni/juli
Hej, vill också vara med. :3
Jag är gravid med första barnet och är beräknad den 1 juli. Är alltså i vecka 8 nu.
Hej, vill också vara med. :3
Jag är gravid med första barnet och är beräknad den 1 juli. Är alltså i vecka 8 nu.
hej igen var i fredags på gravid introduktionen, det var trevlig men inte nåt nytt sen jag va gravid sist.
Tänkte höra om det är flera som har frossa på kvällen?
I börja trodde jag att jag höll på att bli sjuk men inte då, har kollat tempen och den ligger normalt.
Har införskaffat en värme kudde som jag har i sängen för att in frysa så mycket.
Jag minns inte att jag hade frossa i förra grav.
morgonillamåendet är som förra grav.
Nu väntar jag bara på att tiden ska gå har inskrivning 11 dec.
Hej, funderade var du varit :)
Jag har varit sjuk över en vecka nu, så jobbigt. Dagisbaciller, går streptokocker nu som dottern åkte på. Jag har fått hostmedicin att ta i yttersta nödfall, de första 8 veckorna ska man helst inte ta något alls enl läkaren.
Va kul med vul, vill också göra ett, fast ett ul.
Hej på er,
Jag är ny på forumet och väntar mitt andra barn i början utav juli nästa år, vilket känns jättespännande. Finns det några fler här som väntar sitt andra barn?
Haha vi verkar ha lika erfarenheter. Jag känner exakt som du, tänk va gulligt med en tjej till men samtidgt kul att få en son, som kanske blir en liten kopia av sin far! Fast iofs är dottern en kopia av sin pappa som liten så en ev. son kanske blir lik mig :)
Hur tänker du, och ni andra med barn, kring att förklara detta med syskon? Hur förklarar man för en tvååring om ett syskon, sen när magen syns?
Asså, nu är jag så nojig! Det är ju mitt första grav så har inget att jämföra med! Men nu börjar jag ändå bli orolig. Jag har inget illamående eller nått sånt, och nu har magontet gått längre ner i magen och känns mer vid bena... Ska jag vara orolig eller bara vara iskall? Pratade med min mamma och försökte närma mig ämnet MF och MA utan att vara för uppenbar och ingen familjehistorik finns ibland oss, bara en faster. Suck ska ringa BM men ville bara få prata av mig. Längtar så tills den 18 då vi ska på UL!
Jag måste säga hej då (ett tag framöver) och lycka till, till er alla <3
Jag har inte alls mått bra på senaste (fysiskt och psykiskt) och har haft alldeles för mycket runt om mig just nu. Känner att jag behöver en paus från alla sociala medier överhuvudtaget ett tag framöver.
Bebis mår bra för er som undrar <3
Oj, va längesen det var. Och vad ledsen jag blir över det som skett YoLO, om du nu ser detta YoLo; Jag beklagar. Hoppas du kan finna tröst, kärlek samt lycka hos/med din dotter.
Kul att se att ni andra är kvar och mår bra. Ser även en hel del nya namn, kul :)
Själv har jag mått och haft det tufft. Har mestadels legat inlagd på sjukhus. Men är trots allt, idag, väldigt lycklig och kände att jag ville dela med mig! Idag var vi på KUB, och allt såg såååå fint och bra ut. Vi blev framflyttade, från 3/7 till 30/6. Vi fick hem 3 fina bilder (vilka putläppar) som vi ska scanna in idag, skriva ut och slå in i ett fint kuvert. Som sedan ska in i fina lådor. I lådorna ska det finnas 3 kuvert, märkta 1, 2 & 3. I kuvert no.1 ska det finnas ett kryptiskt rim, i kuvert no.2 ett par minimala baby strumpor och i kuvert no.3 ultraljudsbilden från idag.
Nu måste vi bara komma på ett bra rim som är "otydlig", lurig :)
Någon här som sett/läst eller ligger inne på någon bra?
Ja juste, glömde mina fina KUB bilder :)
Syns de?
Jag har inte svimmat igen iaf. Blodtrycket spökar fortfarande. Den är på tok för låg och jag får yrsel perioder då jag även blir helt skakig och börjar kallsvettas. Järnvärdet har börjat reglerats, och det kraftiga illamåendet är kvar. Verkar inte vilja försvinna som det ser ut just nu :(
Den 8/2 ska vi på RUL ska bli så häftigt! Speciellt eftersom vi avböjde både KUB och tidigt dateringsultraljud så det blir första gången vi får se vår lilla guldklimp <3