[quote=75979965][quote-nick]DLR skrev 2015-11-09 13:31:53 följande:[/quote-nick]
En del av oss,
Va skönt att se dig här inne igen :)
Du har ju symptomer! :) Extremt frusen och känslig (humörsvängningar).
Och så ett tydligt CB test med 3+
Va glad jag blir!
Jag hade precis, innan jag fick reda på att jag är gravid, signat på actic. Men jag är ingen van tränare. Så jag är lite rädd och vilsen. Noll koll på sånt. Vart tränar du?
Min abstinens sitter nog mest i psyket nu. Precis som förra graviditeten så röker jag en cigg efter pluset av ren nervositet, och slänger resten. Så jag har varit rökfri sedan jag plussa. Men ibland så vill rökaren i mig ta över med tankar som "Ett bloss skadar väl inte, bara ett".
Som tur är så är jag jävligt envis och motiverar mig genom en app som visar hur mycket cigg jag INTE rökt, samt hur mycket pengar jag sparat hittills. Har räknat ut att jag sparat ca 8K i juli. Och då har jag räknat med minimum antal cigg jag vanligtvis röker.
De pengarna ska jag få spendera hur jag vill och belöna min styrka i det hela. Vilket blir att jag får välja viiiiiiilken barnvagn jag vill haha!!
Fika låter kul. Dock vill jag göra det när jag sett att mitt lilla underverk må precis som man ska. Känner att jag inte heeeelt fått in det i huvudet ännu. Att jag ska bli mamma igen. Kan vi avvakta tills efter December? <3
[/
Tack men vet inte om frusenhet tillhör något gravidsymtom, men nu fick jag tillbaka ömheten i brösten. Ska nog ta ett snack med MiniMini som vi kallar den och säga till att nu slutar du skrämmas och så bröstar du upp dig ordentligt nästa vecka när fotografen fotar dig så vi kan se ditt hjärta slå
Jag tränar på Actic *surprise* och kan agera PT, jag är van tränare både med kroppsvikt övningar, fria vikter och maskiner. Vill du ha träningsvärk så hör av dig
nej då jag är snäll.