DLR skrev 2015-10-31 08:30:01 följande:
Ajvar - Jag personligen tog aldrig ditt eller någon annans "oro" som negativt. Det är naturligt. Den där lilla, just nu pricken är ju SÅ efterlängtad. Jag själv har varit där (tills igår).
Vi får som sagt ha lite fler happy thoughts som peppar den och oss nu framöver.
Självklart ska vi ju kunna ventilera när vi är oroliga och osäkra. Men jag tror som sagt att vi behöver även påminna oss själva att våra kroppar är starka, intelligenta och helt jävla amazing som kan det här. Som gör det här.
Måste intala mig själv det. Igår kände jag att själva stressen pga alla negativa tankar bara drog ner mig. Och som jag sa tidigare, bara det måste vara jobbigt för kroppen.
Så upp med huvudet, klappa magen och tänk Juni/Juli :)
Nej jag har inte heller tagit någons oro som negativt, jag menar jag är ju också orolig haha det är ju fullt normalt men jag tycker det är toppen att vi kan samlas i den här tråden och peppa varandra, jag har blivit mycket lugnare när ni har skrivit lugnande och peppande ord bär jag har varit orolig så det är ju toppen!
Jag vill flytta in i din bubbla! Ska verkligen bara njuta av det här nu och inte gå runt och vara orolig!