Inlägg från: DLR |Visa alla inlägg
  • DLR

BF juni/juli

En del av oss,

Tog fram boken och jag var i vecka 5+5, och enligt mina anteckningar hade mina symptom försvunnit då.

• DLR

Onsdags, mycket kan ske på fem dagar. Försök att inte ge upp hoppet <3

• DLR

Tänk så här, kommer du må bättre av att avboka tiden? Jag tycker att du behåller tiden och berättar om din oro och varför den har blossat upp. Hen på mvc kanske kan hjälpa på något sätt?

• DLR
    Y o L o skrev 2015-11-08 18:08:24 följande:

Åh va jag önskar att jag hade skrivit dagbok första graviditeten, skulle vara så kul att ha nu. Skrev i en app men den raderade jag sen.

Jag skrev bara till V 10. Sen var jag i så illa skick, att jag oftast antingen låg ner utan energi, var inlagd på sjukhus eller med stor sannolikhet bara spydde. Tänkte dock använda samma bok och anteckna bredvid under titeln "lill'syskonet". Sen har jag faktiskt skaffat någon app som jag lägger upp bilder och anteckningar på :)
  • DLR

Luttis, mina bröst har inte ömmat alls under denna graviditet. Och de symptomen försvann helt i vecka 6 på min förra grav.

• DLR
    Luttiis skrev 2015-11-08 18:40:44 följande:
    Okej! Skönt att höra, blir så nojig mest eftersom det ör symptom som jag har haft som försvinner! Molvärk får jag när jag ligger i fosterställning, eller med upptagna ben, kanske blir för lite plats då?
    Tror inte det har med plats att göra riktigt. Jag t.ex tycker det är skönare i foster ställning, böjd rygg. Då försvinner smärtan i ländryggen som just nu är riktigt jobbig. Molvärk på magen kommer och går dagligen. Försöker som sagt inte tänka mycket pp det. Har VUL den 18/11 får väl veta mer då. Så ingen ide att nojja upp mig :)
  • DLR

En del av oss,

Jag hoppas innerligt att du har fel. Håll oss gärna uppdaterade om hur det går och viktigast av allt, hur DU mår.

Lyssnar gärna ifall du behöver lätta på hjärtat <3

• DLR

Skulle försöka friska upp minnet, och se hur unga alla här var, samt vart ni bor osv. Men minns inte vilken sida det var. Eller kan hamnat på. Kan inte TS uppdatera första inlägget genom att kopiera in det där?

Bara en ide :)

• DLR

33år och bor i Stockholm, typ haha.
    Andra barnet.

Min ländrygg vill ta kål på mig. Någon annan som känner så? Tips mot värken?

Känns som jag haft mensvärk sedan jag plussa. Minus vissa dagar då jag känner nada :/

Svar på tråden BF juni/juli