BF juni/juli
En del av oss,
Tog fram boken och jag var i vecka 5+5, och enligt mina anteckningar hade mina symptom försvunnit då.
En del av oss,
Tog fram boken och jag var i vecka 5+5, och enligt mina anteckningar hade mina symptom försvunnit då.
Onsdags, mycket kan ske på fem dagar. Försök att inte ge upp hoppet <3
Tänk så här, kommer du må bättre av att avboka tiden? Jag tycker att du behåller tiden och berättar om din oro och varför den har blossat upp. Hen på mvc kanske kan hjälpa på något sätt?
Har du någonsin funderat på adoption?
Åh va jag önskar att jag hade skrivit dagbok första graviditeten, skulle vara så kul att ha nu. Skrev i en app men den raderade jag sen.
Luttis, mina bröst har inte ömmat alls under denna graviditet. Och de symptomen försvann helt i vecka 6 på min förra grav.
En del av oss,
Jag hoppas innerligt att du har fel. Håll oss gärna uppdaterade om hur det går och viktigast av allt, hur DU mår.
Lyssnar gärna ifall du behöver lätta på hjärtat <3
Skulle försöka friska upp minnet, och se hur unga alla här var, samt vart ni bor osv. Men minns inte vilken sida det var. Eller kan hamnat på. Kan inte TS uppdatera första inlägget genom att kopiera in det där?
Bara en ide :)
33år och bor i Stockholm, typ haha.
Andra barnet.
Min ländrygg vill ta kål på mig. Någon annan som känner så? Tips mot värken?
Känns som jag haft mensvärk sedan jag plussa. Minus vissa dagar då jag känner nada :/