BF juni/juli
BF-lista:MissIrene - 6 juni
Ajvar - 29 juli
Snorkfroken91 - 1 juli
Luttiis - 3 juli
Frida ahl - 4 juli
Piikachuu - 6 juli
Ajvar - 29 juli
Snorkfroken91 - 1 juli
Luttiis - 3 juli
Frida ahl - 4 juli
Piikachuu - 6 juli
Ja, så länge ni är överens så kör på det som känns bäst! :)
Juste en annat symtom som jag har som jag blir lite småorolig över ibland är värk i ländryggen/svanken/svanskotan. Ibland känner jag knappt av det och ibland moler det ganska ordentligt, så det gör ont. Lite jobbigt. :/
ett annat symtom såklart*
Är ju språklärare så måste rätta mig själv! ;)
Hejsan! Jag hänger gärna på här med. Fick mitt säkra plus i går, hade ett i föregår som var svagt men nu är det säkert.
Jag är 27 år från Göteborg, inga barn innan men vart gravid innan. Fick ett ma i augusti vilket inte alls var kul, men ja nu är vi här igen och hoppas det går bättre nu.
Beräknade till 5 juli
Hej! Hoppar in här jag med :)
Hade lite strul med att få ut p-pillerna när receptet tog slut så missade någon dag och blev förmodligen gravid men fick ett väldigt tidigt missfall.
Hade inte tänkt skaffa ett barn till men efter det så kände jag att jag vill nog faktiskt ha en liten till...
Fick en mens till mellan och nu ska den komma imorgon egentligen men fick ett plus igår :)
Känns inte riktigt verkligt ännu...
Testade mig häromdagen men kikade bara lite snabbt på testet och tänkte nähä det tog sig inte och kastade det sen fick jag ett infall att testa igår morse för brösten har känts så ömma och tunga & jag har mått lite illa hela förmiddagarna på jobbet i veckan...
Skickade ett sms till sambon på en bulle och skrev Gräddas, 37' i 9 månader och la till en liten bild på testet i hörnet ifall han inte skulle fatta ;)
Sen firade vi vår minsta pojk som fyllde år och när han skulle ta ett kort med mobilen såg han meddelandet och började gråta <3
4juli är den beräknad till.
Vi har 2 killar på 9 och 4år och som den hästtjej man är så hade jag såklart önskat mig en flicka efter mina crossåkande pojkar ;)
Innan vår yngsta kom så hade jag ett ma i vecka 12, riktigt jobbigt och nu känns det som låååånga veckor innan man vågar tänka att det ska gå vägen.
BF-lista:
Ajvar - 29 juni
Snorkfroken91 - 1 juli
Luttiis - 3 juli
Frida ahl - 4 juli
Donna85 - 4 juli
Sasaj - 5 juli
Piikachuu - 6 juli
Hallå alla! Tänkte ställa en liten fråga.
Äter ni några vitaminer eller nåt sånt?
Jag äter folsyratsbletter men har aco gravidtabletter hemma och vet inte om man ska gå över på dom :s
Lite kluven för man läser att man ska undvika tillskott men den heter ju ändå gravid så ja?? :S
Hoppar gärna in här. Har tagit 4 test då jag fick positivt 5 dagar innan BIM. Vågade inte riktigt tro att det va sant.
Har inte märkt så många symtom, mer än att jag var väldigt frusen på kvällarna. Enligt NC har jag BF den 5 juli. Är 27 år, bor i Skåne med min sambos sen 3år. Första barnet.
Hej! Får man vara med här? Jag fick ett svagt streck på stickan i morse, bim -2. Jag är beräknad 6 juli, om allt går vägen. Är så tidigt än så jag har lite svårt att tro det kan bifoga bild på testet!
Svagt men det finns där
BF-lista:
Någon annan än jag som mår illa än? Alltså urk vad jag mår illa ibland. Fattar inte hur jag ska kunna gömma det här på jobbet. Men blir som sagt glad över det ändå eftersom det tyder på att det verkligen är något som växer där i.
Jag har dock ännu väldigt ont i området svanken/ländryggen/svanskotan. När jag söker info är det bara massa om foglossning, men känns väldigt tidigt med foglossning redan nu när det är första barnet? Känns ändå mer muskulärt än som molvärk, har molvärk i magen då och då, men det är ju som på ett annat sätt.