Inlägg från: En del av oss |Visa alla inlägg
  • En del av oss

BF juni/juli

Rosen5824 skrev 2015-11-20 19:34:34 följande:

Nä det finns en kvinnohälsa men ska vi till läkaren så måste vi åka till Eksjö. Där har det all sjukvård typ, akuten och sånt. Vi har bara vårdcentralen och lite specvård. Tråkigt med en liten stad.

Hittade en i Jönköping men jag och maken bestämde oss för att vänta i 4 veckor till. Finns ju inget jag kan göra ändå. Får bara anta att allt är ok. Skönt att veta att det finns fler :)

Okej förstår.
    Om allt går bra går min dröm i uppfyllelse juni/juli 2016 efter flertalet MF/MA
  • En del av oss

[quote=76029328][quote-nick]Bjoork skrev 2015-11-21 13:05:24 följande:[/quote-nick]

Hej! Jag är 20 år och sambon 22 år, bor i blekingelän. Är i vecka 6 (5+0), ska på ett VUL på onsdag för att fastanställa graviditetens exakta längd eftersom jag inte fick tillbaka mensen efter att sonen föddes september 2015. Denna graviditeten var oplanerad med mycket välkommen ändå. :)

[/

Välkommen. Oj det var snabbt jobbat att bli gravid direkt efter sonens födsel.

• En del av oss

[quote=76029313][quote-nick]Y o L o skrev 2015-11-21 12:58:46 följande:[/quote-nick]

Usch jag har fått en liten depp idag. Kände bara "herregud vad har jag gjort, ska jag ha ett till barn" och så känner jag mig hemsk som ljuger på jobbet. De räknar med mig i ett stort projekt närmsta året o så går jag o vet att jag inte kommer vara där.

Det enda lustiga i det hela är att jag läste precis om v 9 som jag är i nu och då står det just om att det är vanligt att känna såhär. Det gör faktiskt att det känns lite lättare. Men just nu är det som att jag glömt att jag faktiskt önskat mig ett till barn. Usch känner mig som en hemsk människa just nu.

[/

Kram, du kan inte berätta för din chef hur läget är att du är gravid?

Vi är lika långt gångna, gick också in i v.9 idag (8+0)

• En del av oss

[quote=76031314][quote-nick]111110 skrev 2015-11-21 23:51:34 följande:[/quote-nick]

Goder kväll på er allihopa ?? Hoppas jag får vara med i eran grupp, jag plussade nu ikväll och enligt mina uträkningar så ska lillen komma i slutet av juni.. Men då jag har pcos och brukar snitta med 2 menstruationer per år så är jag inte säker. Men ska ringa bm direkt på måndag om att få komma dit för att kolla upp. Vi har en son på nyss fyllda 4 år, har försökt i 3 år med ett syskon håller på att försöka gå ner i vikt för att vi skulle kunna få hjälp att bli gravid men tydligen så behövs inte det. Nu håller vi tummen för att detta ska hålla sig då vi haft missfall på dom här 3 åren vi försökt.

[/

Välkommen!

• En del av oss

[quote=76034973][quote-nick]Y o L o skrev 2015-11-22 22:57:41 följande:[/quote-nick]

Kan inte sova, stör mig på att sängen luktar. Allt luktar illa just nu, smördoft får mig att vilja spy, ost likaså. Nu stör jag mig på doften av min man, vars doft jag vanligtvis älskar.

Har ni några dofter som ni hatar just nu?

[/

Kan inte heller sova och åh ja klarar inte av lukt alls och tycker det luktar vidrigt rövhål över allt. Mat är värst, lukten av min sambos duschtvål och schampoo, tom papper luktar illa och öppna kylskåpet är nog det värsta.

• En del av oss

Åh på söndag ska jag och min sambo på lägenhetsvisning, hoppas verkligen vi får lägenheten skulle vara underbart om man kunde flytta in där redan i början av februari och få mer plats och slippa den jobbiga grannen och få det gjort innan man är stor och otymplig.

Idag bor vi i en visserligen fin lägenhet men för liten, bara en minitvåa. Hur bor ni?

• En del av oss

[quote=76037100][quote-nick]ebe91 skrev 2015-11-23 15:22:31 följande:[/quote-nick]

Vi bor i villa på drygt 200 kvm (ink dubbelgarage). Flyttade hit i september, bodde i en 2a på 64 kvm innan.

[/

Måste vart ett slott ibörja för er från 64 till 200 kvm ha ha. Härligt då har ni plats iaf.

Just nu bor vi på 48 kvm, den vi ska titta på är på 79 kvm, 3 RoK.

Kul att veta hur ni bor. Visst kan vi bo kvar i denna men grannarna är inte kloka och allvarligt trivs jag inte, det är kollektivt men är mer som vanligt hyreshus ingen visar hänsyn, himla liv här och grannen ovanför har ett barn som stampar i golvet från morgon till midnatt, mamman skiter i sitt barn och det är ett himla liv helt enkelt och det finns annan lösning än att flytta för att slipa och få lugn och ro samt större.

• En del av oss

[quote=76037376][quote-nick]ebe91 skrev 2015-11-23 16:27:52 följande:[/quote-nick]

Haha jo, och det ekade väldigt tomt kan jag lova! Då hade vi lyckats packa lägenheten ganska full så huset kändes mer luftigt med alla möbler. Men gissar att det om några år är smetfullt igen...

[/

Jo förstår det. Jag har så litet sovrum att en dubbelsäng ej ryms så sambon och jag ligger i en varsin säng tom som det nu. Ska bli skönt när man kan ställa in hans dubbelsäng i ett sovrum och sova ihop, nu står den i källaren.

• En del av oss

[quote=76037408][quote-nick]Mamacitaa skrev 2015-11-23 16:38:16 följande:[/quote-nick]

Vi flyttar till hus i december på 146kvm ????

[/

Vad härligt!

För min del kommer jag bo i lägenhet max radhus ogillar trädgårdsarbete ha ha.

• En del av oss

[quote=76038236][quote-nick]111110 skrev 2015-11-23 20:21:25 följande:[/quote-nick]

Är det nån mer än jag som är konstant hungrig? Det är fan jobbigt

[/

Var det ibörjan, nu mår jag bara så jädra illa, hela dagen sedan 12, inte kul.

Svar på tråden BF juni/juli