Inlägg från: MissJ82 |Visa alla inlägg
  • MissJ82

Första barnet maj/juni 2016

Hej hej!

Tänkte hoppa in här om det är okej.  :)
    Väntar vårt första barn runt 9/6-16. Har gått in i v13 nu, hoppas att illamåendet ger med sig. 

• MissJ82
    birrdie skrev 2015-11-30 16:57:30 följande:
    Grattis! Då är vi beräknade till exakt samma dag :) kan se på morgonen lite på magen men inte annars. Har inte gjort nåt tidigt ul och har fått tid den 12 januari till vi får göra vårt ul :) tiden har sällan gått så sakta som nu :å
    Oj men då är vi tre i denna tråden som är beräknade till samma datum! 
    Jag har gjort ett tidigt vul i v 7 och såg då ett hjärta som tickade på men väntar på RUL som är i januari. Längtar väldigt mycket efter att få se mini. :)
  • MissJ82
    birrdie skrev 2015-12-02 21:34:16 följande:
    va kul, grattis! :) Har inte gjort nåt UL än men köpte en sån clearblue grej så man kunde lyssna på bebis hjärtljud, så jag har hört bebisens lilla hjärta som tickade på :) ska bli så spännande å se den lill* (känns som en liten tjej, varför vet jag inte, har bara känt så från första början). Hur mår du? Haft mkt gravidkrämpor so far? Och har ni fått tid i januari för UL? :) 
    Känns som en tjej här med! :) 
    Jag har mått illa en del och varit väldigt trött. Men det mesta har gått över nu. Dock sover jag dåligt, vaknar samma tid varje natt och har svårt att somna om. 
    Vi har fått tid för UL den 20/1. Långt kvar men något att se fram emot. 

Hur mår du? Kanske ska ta och köpa mig en sån där clearblue, vill också höra hjärtljud - hur funkar den?
  • MissJ82

Ja det känns lite som det är på låtsas. Men januari är snart här. Jag hoppas det kommer gå fort.

Jag får ta och kika på en sådan tror jag. Hjärtljud hade varit trevligt att höra. Då vet man att det är lite mer på riktigt. :)

Svar på tråden Första barnet maj/juni 2016