• Lasse71

HJÄLP!!!

Har sen flera år tillbaka kämpat med ett beroende. Jag jobbar idag på ett stort läkemedelsföretag vilket är en stor del utav mitt missbruk.

Mitt beroende består till stor del utav tramadol, ligger mellan 800mg-1200 per dag för att orka ta mig upp ur sängen.Nu tror jag att min sambo har börjat misstänka mitt bruk då hon vid flera tillfällen har ställt frågor angående mitt beteende. Har förlorat flera av mina vänner du jag inte dykt upp och har eventuellt strypt min grannes hund som han anmälde som bortsprungen föra månaden.

Ska jag förklara för min sambo hur det ligger till eller vänta tills efter vi har fått båtar barn med att droppa bomben.

Mvh Lasse

• Svar på tråden HJÄLP!!!
  • Lasse71

ja jag menade att vi väntar barn, nu i mars faktiskt.
    får tacka för ditt svar men känner inte riktigt att det här är ett så stort problem, det är såklart att det är ett problem men i min värld inte ett så stort problem. känner att jag mest behöver någon att bolla tankar med just nu.  mvh lasse

• Lasse71

Vet redan att jag tar mer an vad man ska göra igentligen men måste i princip ta det jag gör idag för att fungera, är mer ute efter hur ni skulle reagera om ni fick reda på det här av er partner.

Vill veta hur jag ska göra för vet inte riktigt om jag är redo att ge upp trammet efter som jag endå kan sköta vardagen mvh Lasse

Svar på tråden HJÄLP!!!