Inlägg från: Anonym (U) |Visa alla inlägg
  • Anonym (U)

Att trösta någon man gjort slut med?

Anonym (Fy!) skrev 2016-01-02 00:25:29 följande:

Hej anonym (sviken)! Fyfan när man tror att man mår som sämst så blir det 10 resor värre?! Hur kan man vara så sjukt respektlös? Det som gör mig mest äcklad, förbannad och besviken är att mitt ex får en del av mina tankar när det absolut inte är honom jag ska sörja utan min anhörig! Helt sjukt vilka svin det finns. Ett par dagar innan kom han och kramade mig, sa hur mycket han älskade mig och att jag skulle bli hans fru samt att det var vi två mot världen. Någon dag senare får jag ett sms 01.27 på natten där jag blir lämnad när jag samma dag ska begrava min anhörig där han dessutom varit väldigt involverad genom sjukdomstiden... Fyfan vad äckligt jag blir spyfärdig... Fick du inland tankar om att ta tillbaka honom eller var du stensäker från början att du aldrig ville se eller höra av aset mer? Han har ångrar sig nu (två dagar efter) men jag har inte svarat honom alls sedan han lämnade mig mitt i natten före begravningen!! Tack för dig svar

NEJ och åter NEJ! Ha självrespekt för i helvete! Finns många andra där ute som inte är små fega svin!

Håll dig från kontakt/ klipp rakt av. Tysta behandlingen. Ingjut inte i meningslöst tjafs fram och tillbaka som slutar med att du gör våld på dig själv.
Svar på tråden Att trösta någon man gjort slut med?