Inlägg från: Anonym (Kvinna) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kvinna)

Synd om beslöjade kvinnor

Men slöja är inget plagg man kan välja .Som kvina ansvarar du för mannens sexuallitet och du ska se till att inte locka honom . Ej betäckta kvinnor är horor och fritt byte . Därför stenas kvinnor som blir våldtagna. MM . De starka kvinnorna klarar sig här i sverige men de som inte är det och inte villvad händer med dem?? Jag väljer vem jag vill visa mig för med och det är inte dessa män som ser mig som slyna och löngnerska.

• Anonym (Kvinna)
    Anonym (Vilket land?) skrev 2015-10-16 12:47:39 följande:
    rVarför valde du att komma till ett land som består av horor som du kallar dem som inte bär slöja?

Jag är född som kvinna för 55 år sedan i Sverige av svenska föräldrar . Har blivigt kallad hora för jag bär kortärmat , och att svenne horor altid ljuger och är otrogna , när jag sa att det inte var sant för min man och jag har varigt gifta i 35 år och tillsammans i sedan tonåren . Så den frågan får du nog ställa till dina vänner .
  • Anonym (Kvinna)
    Anonym (Vilket land?) skrev 2015-10-16 13:26:30 följande:
    Jasså, jag trodde du var hitflyttad och själv har den åsikten om obeslöjade kvinnor. I vart fall är jag ingen hora heller och om någon arab kallar mig det tycker jag personen borde förstå att vi har annan kultur i norden än i arabländer. Jag känner ingen som bär slöja så jag kan inte fråga dem heller och det är väl bäst för dem att de inte heller umgås med obeslöjade som mig. quote =75883627][quote-nick]Anonym (Kvinna) skrev 2015-10-16 13:01:40 följande:[/quote-nick] Jag är född som kvinna för 55 år sedan i Sverige av svenska föräldrar . Har blivigt kallad hora för jag bär kortärmat , och att svenne horor altid ljuger och är otrogna , när jag sa att det inte var sant för min man och jag har varigt gifta i 35 år och tillsammans i sedan tonåren . Så den frågan får du nog ställa till dina vänner .

[/quote] Det var ju så jag sa , männen går ut och deras kvinnor är hemma . De som inte respekterar mig respekterar inte jag . Min son sålde min bil till en muslisk man ,som trodde jag ingick i bilköpet ringde och kom hem hit för en svensk kvinna har flera vänner även fasst hon är gift .
  • Anonym (Kvinna)
    Anonym (ts) skrev 2015-10-16 14:08:52 följande:

Det var ju så jag sa , männen går ut och deras kvinnor är hemma . De som inte respekterar mig respekterar inte jag . Min son sålde min bil till en muslisk man ,som trodde jag ingick i bilköpet ringde och kom hem hit för en svensk kvinna har flera vänner även fasst hon är gift .
    Men Du är väl inte svensk själv? Du kan ju inte skriva på svenska menar jag.[/quote] Jag är ursvens sedan generationer , men iphonen är inget vidare att skriva på . Trevlig ton har du ialla fall .
Svar på tråden Synd om beslöjade kvinnor