Anonym (Vilket land?) skrev 2015-10-16 13:26:30 följande:
Jasså, jag trodde du var hitflyttad och själv har den åsikten om obeslöjade kvinnor. I vart fall är jag ingen hora heller och om någon arab kallar mig det tycker jag personen borde förstå att vi har annan kultur i norden än i arabländer. Jag känner ingen som bär slöja så jag kan inte fråga dem heller och det är väl bäst för dem att de inte heller umgås med obeslöjade som mig. quote =75883627][quote-nick]Anonym (Kvinna) skrev 2015-10-16 13:01:40 följande:[/quote-nick] Jag är född som kvinna för 55 år sedan i Sverige av svenska föräldrar . Har blivigt kallad hora för jag bär kortärmat , och att svenne horor altid ljuger och är otrogna , när jag sa att det inte var sant för min man och jag har varigt gifta i 35 år och tillsammans i sedan tonåren . Så den frågan får du nog ställa till dina vänner .
[/quote] Det var ju så jag sa , männen går ut och deras kvinnor är hemma . De som inte respekterar mig respekterar inte jag . Min son sålde min bil till en muslisk man ,som trodde jag ingick i bilköpet ringde och kom hem hit för en svensk kvinna har flera vänner även fasst hon är gift .