Synd om beslöjade kvinnor
Jag tycker mer synd om kvinnor utan slöja nu när svetsarn befolkar Sverige med unga män från kulturer där slöja är nödvändig och kommer med ett budskap endast "våldta mig inte"
Jag tycker mer synd om kvinnor utan slöja nu när svetsarn befolkar Sverige med unga män från kulturer där slöja är nödvändig och kommer med ett budskap endast "våldta mig inte"
Nja, nej, det gör det inte, endast muslimska kvinnor som tydligt visar sin tillhörighet skonas.
monawalter.blogg.se/2015/september/hijab-en-rattighet-eller-ett-fortryck.html
Samma koran som säger att man ska hugga händer och fötter helst korsfästa dom otrogna?
Okey, låter som en vettig bok det där.
Jag tycker verkligen synd om alla beslöjade bebisar ich flickebarn jag ser överallt i tex Malmö.
Det är mycket riktigt helt sjukt, dels att man tillåter det i Sverige, dels att det finns i deras ögon ett BEHOV för småbarn att ta på sig våldta mig inte trasan.
Har för mig det är sura 5.33
Jag vet inte om jag skratta eller gråta åt detta svaret, löjligare än så blir det inte när man "debatterar" med sektmedlemar.
Så ser det ut när man följer koranen till punkt och pricka som den ska följas enligt dom själva.
www.facebook.com/Channel4News/videos/10153256158626939/
Vet inte om det är så genomtänkt att normalisera delar av den ideologin här uppe när baksidan av den är nått vi kanske inte riktigt önskar att ha här.
En sån inlägg till och jag kommer behöva torka tårar, ni sektmedlemar har en jävla talang att missförstå med flit och sedan spela "ovetande" fast jag skulle nog kalla det för annat namn.
Jag skrev det praktiska syftet med slöjan, du kontrade att den heliga blaskan dikterar även männens klädsel, ja det gör det säkert då den heliga blaskan kräver total underkastelse.
Så även i delen som dikterar att alla som är emot islam, det vill säga alla ickemuslimer ska bli stympade och korsfästa som det utövas i mer och mer spridd omfattning.
Idiot
Trevligt att träffas, funderat på att byta namn?
För det är inget jag hade velat bli kallad till vardags.
SD-sympatisörerna blir alltmer slipade och använder nu "synd-om-dem-juh"-argumentet för att dölja att de vill kasta ut alla muslimer.
Nej TS, om du nu "tycker så synd" om dem, varför frågar du dem inte varför de har slöja på sig, istället för att sitta och anta? Och vad exakt är det de går miste om? Faktiskt tror jag att slöja kan vara praktiskt på många sätt, t.ex. på arbetsplatser där man behöver skydda ansiktet t.ex.
Vi vet redan varför dom tar på sig våldta mig inte trasan, vidare efter det så kan man väl tycka att det är ingen kultur som hör hemma i ett öppet samhälle.
Det var ett av det mest långsökta och korkade jag har sett nån skriva, du menar alltså att lättantändlig stycke tyg skull bidra till nån form av skydd i arbeten där skyddsutrustning är nödvändig?
Det är trippel facepalm på det.
Har ni sektmedlemmar annat än floskler och förnekelse att komma med?
Ni har inte ens vett nog att skämmas för dynga som dryper av era fanatiska rassistinlägg.
monawalter.blogg.se/2015/september/hijab-en-rattighet-eller-ett-fortryck.html