Inlägg från: Tom Araya |Visa alla inlägg
  • Tom Araya

Feminist, mot SD och KD och vill minska invandringen. A rock and a hard place?

Jadu TS, vi är fler som inte är nöjda med förd politik och inte riktigt har några bra alternativ.
    Jag är rätt säker på att det är en och annan som är så desperat efter förändring att de röstat på SD, fast de kanske egentligen inte borde utefter vad de står för i stort.

• Tom Araya
    xibaty9187 skrev 2015-10-14 02:35:58 följande:
    Där håller jag fullständigt med :P och jag skulle gissa att det är just där vi hittar svaret på frågan varifrån alla SD-väljare kommer helt plötsligt... Väldigt skönt att veta att det inte bara är jag som undrar dock, haha ;)
    Min teori också, dock kommer Tommy-boy aldrig rösta på SD, det finns bara inte på världskartan.
  • Tom Araya
    JTA skrev 2015-10-14 10:09:20 följande:
    Inte ens om det är enda möjligheten att rädda Sverige från att förvandlas till någonting vi inte alls vill ha?
    Välja mellan pest och kolera?!
    JTA skrev 2015-10-14 10:09:20 följande:
    Inte för att jag tror att SD har kapacitet att leda Sverige, men om tillräckligt många röstar på dem måste övriga partier börja agera i rätt riktning. En röst på SD är en misstroenderöst.
    Ungefär så tänker jag med.

Svar på tråden Feminist, mot SD och KD och vill minska invandringen. A rock and a hard place?