KD lämnar DÖ
Helt otroligt. Är så lycklig!
Helt otroligt. Är så lycklig!
Vad tyst det är från DÖ-förespråkarna på forumet!
LOL, har själv lagt märke till att kärngänget ligger nog hemma och gråter.
Medan jag ser ut mer som
Otroligt korkat att bryta DÖ och riskera nyval! Låt de rödgröna sitta kvar och misslyckas och vinn en jordskredsseger 2018 istället. Dessutom måste de rödgröna hantera flyktingkrisen och få skulden för allt elände den för med sig. Varför hjälpa dem att smita undan?
Mitt förakt för politiker har ökat monumentalt idag - från en redan hög nivå. Bråk och konflikt är det enda de vill ha, de är inte bättre än grupperna i Syrien och andra oroshärdar. Dumma bråkstakar är sig lika överallt, har konflikt någonsin lett till något gott? Bu för KD!
Otroligt korkat att bryta DÖ och riskera nyval! Låt de rödgröna sitta kvar och misslyckas och vinn en jordskredsseger 2018 istället. Dessutom måste de rödgröna hantera flyktingkrisen och få skulden för allt elände den för med sig. Varför hjälpa dem att smita undan?
Mitt förakt för politiker har ökat monumentalt idag - från en redan hög nivå. Bråk och konflikt är det enda de vill ha, de är inte bättre än grupperna i Syrien och andra oroshärdar. Dumma bråkstakar är sig lika överallt, har konflikt någonsin lett till något gott? Bu för KD!
För att nu har vi chansen att rädda landet, den sista vi får framför att säga "vad var det vi sa" om tre år.
För att nu har vi chansen att rädda landet, den sista vi får framför att säga "vad var det vi sa" om tre år.
Sjuklövern har visat att dom inte tänker stå för ett skit av det dom lovar, man vore direkt korkad om man röstade på dom igen.
Nån av dom lögnaktiga jävla svin till pajasar.
Stänga gränser låter som ett bra alternativ då.
Framför att bygga tältläger eller vad säger du?
Jag tror folket ställer sig bakom dom som har dom mest gynnsamma lösningar för Sverige.
Nästa logiska steg, efter lite käbblande och tuppfäktande, är att nuvarande regering upplöses och talmannen får börja om.
Då kan vi kanske få en regering med handlingskraft nog att ta tag i problemen.
På riktigt.
Stänga gränser låter som ett bra alternativ då.
Framför att bygga tältläger eller vad säger du?
Jag tror folket ställer sig bakom dom som har dom mest gynnsamma lösningar för Sverige.