IVFare i Stockholm?
Idag ska vi få se hen igen!!! Hoppas det går att mäta nackspalten nu.
Ringde ni bm igår?
En nyfikenhetsfråga från en som inte var aktiv under ruvartiden: hur många försök har ni gjort?
Min egen ivf-historia är lång. Första barnet kom till på första ivf-försöket medan liten i magen tog betydligt längre tid på sig. 6 försök, 10 insättningar och 13 embryon har det krävts för ett plus. Det är inkluderat ytterligare ett plus och missfall på det.
Känner mig så ledsen idag. Tänker att det är kört. Svärföräldrarna kommer på söndag för att fira min dotters födelsedag. Det är två dagar innan testdag och jag känner att jag inte orkar med ett negativt resultat. Jag har testat och det är negativt, men det är tidigt. Men nu börjar jag tycka att det molar. Å andra sidan har jag legat mycket och vilat. Fick migrän och sov halva dagen igår. Jag har inga blodstrimmor än. Gick igenom min mapp med min förra graviditet. Har inte ord för hur det känns att se ultraljuden och bilderna på barnet som jag födde men som inte fick leva. Det är så sorgligt och så blandat med både ångest, skuldkänslor och sådan oerhörd förlust. Jag ska inte skriva mer om det här. Jag vet bara inte hur jag ska orka med ett till misslyckande.
Rul närmar sig med stormsteg. Kan snart inte hantera nervositeten! Och idag spydde jag igen efter en dryg veckas kräkpaus. Men det kanske tyder på nåt positivt. Eller inte. Jobbigt i vilket fall, men jag ska inte gnälla, fler här inne har det värre.
Testade negativt med CB digitalt imorse. Allt känns bara så jäkla orättvist!
Ingen mens heller. Har aldrig kommit till testdag utan mens förrän sist då jag var gravid.