IVFare i Stockholm?
Har gjort 3 hela IVF och 3 FET. En graviditet som slutade i tidigt missfall.
Så nu hoppas vi att det här är gången då det händer.
Går på Sophiahemmet.
Imorn är det dags! Lill J flyttar in. <3
Det värsta är bara om Lill J inte klarar av upptiningen...
Idag hejjar vi alla på Sjöblommans Lill J <3
Hur går det för er andra, någon plan för när ni ska sätta igång?
Jag är tillbaka i tråden igen och jag ska på ul imorgon, tror att det blir uttag måndag och förhoppningsvis insättning onsdag, har också bett om att få se embryona vid insättningen på ul, det känns bra så att man vet att de är där. Har lagt in alla uppgifter i gravidapp och enligt den är jag redan gravid i v 2... Jungfrufödsel...
Jag har uttag imorgon, är alltid lite nervöst så jag brukar få lugnande tablett att ta hemma på morgonen, det hjälper. Har löst all logistik så nu är det bara att ställa alarmet så ska allt gå på räls... Allt såg i alla fall fint ut på ul i fredags. Tycker att det är dags att fungera nu. Känner mig inte lika stressad som förra försöket.
Jag har en kollega som jag inte träffar så ofta. Hon är synsk och har sett mycket både för min del och andras som stämmt mycket väl. Idag när jag kom till jobbet tittade hon pp mig och utbrast. Är du gravid? Nej sa jag. Då log hon och sa attdå kommer du snart bli det. Grattis. Alla får tro vad de vill men jag svävar lite på moln och känns så bra inför ivf nu :)
Vill bara säga hej från ett soligt Grand Canaria! V 25 imorgon och äntligen verkar illamåendet släppt! Är inte fri från problem men att inte kräkas är en stor lättnad.