• Iskristall

IVFare i Stockholm?

Sjöblomman skrev 2016-03-09 15:41:50 följande:

Influensan börjar ge med sig. Skönt! Fortfarande hemsk hosta och ganska täppt men det är ändå så mycket bättre än tidigare.

Så segt med sprayen, gillar när man får börja spruta. Tiden går så mycket fortare då.

Skönt att influensan börjar ge med sig!

Jag har drabbats av feber och hosta här i natt, mycket frustrerande.

När börjar du med sprutorna?
  • Iskristall
    Sjöblomman skrev 2016-03-09 17:26:10 följande:

Jag vet inte. Det beror ju på när jag är nedreglerad. Ska ta blodprov 18/3 och få svar på eftermiddagen om sprutstart. Hoppas hoppas det blir snart!

Håller så tummarna för er!
  • Iskristall
    Nella79 skrev 2016-03-18 13:55:46 följande:

Hej

Vårt första Ivf . Idag är det dags för puregon spruta nr.2. Någon mer som tar puregon och gör Ivf på reproduktionsmedicin Huddinge ?

Hälsning till alla

Spännande! Stort lycka till!
  • Iskristall

Idag var vi på tidigt vul, 7+4 idag. Vi fick se det lilla hjärtat ticka <3 Såå underbart! Nu har jag äntligen vågat boka tid på mvc också

• Iskristall
    Hey.orange skrev 2016-03-18 19:30:04 följande:

Vad roligt, grattis!

Vilken mvc blir det?

Mama mia blir det! Svårt att välja in i det sista, blev bara till att välja
  • Iskristall
    Susodus skrev 2016-03-18 23:18:27 följande:

Grattis! Ni fick ju ganska sent ul så det måste kännas tryggt att se hjärtat!

Sent? Enligt ivf kliniken är det runt detta datum de gör tidigt vul där. Skulle egentligen gått två dagar tidigare på 7+2 men då hade de nån utbildningsdag eller vad det var, så det blev på 7+4. Men skönt att det inte är alltför tidigt så man måste gå tillbaka för att man inte såg hjärtat första gången. Usch vad orolig man skulle bli då! :-/
    Hey.orange skrev 2016-03-19 07:45:11 följande:

På söder? Där hänger jag :)

Ja, på söder! Kul då får vi hänga där bägge två! Hon jag pratade med i telefon och bokade tiden sa aldrig nåt om man ska fylla i några papper innan man kommer, såg sen på hemsidan att där fanns nåt formulär inför inskrivning. Fyllde du i den innan besöket? Ska partnern med?
  • Iskristall
    Susodus skrev 2016-03-19 09:22:26 följande:

Jaha, jag har alltid fått göra ul 5+6--6+3 men det är kanske olika.

Ja, det kan nog vara väldigt olika med mycket verkar det som!
  • Iskristall
    Hey.orange skrev 2016-03-19 14:51:39 följande:

Ja precis, jag fyllde i det pappret. Gick också in på hemsidan och såg att det fanns ett formulär att fylla i. Så jag gjorde det :)

Jag går hos Anna. Vet inte exakt vad hon heter i efternamn.

Ja min partner var med på inskrivningen.

Jag skulle få träffa en Catharina. Min sambo kommer nog vara med på inskrivningen också om inget oförväntat inträffar. Han väntar ju på en operation.
  • Iskristall
    Sjöblomman skrev 2016-03-23 21:34:49 följande:

I know! Vi kallar dem påskägg här hemma. VUL imorn, känner mig som en uppstoppad höna... Hoppas de kläcker ur sig något positivt imorn!

Å håller tummarna Sjöblomman! Många fina påskägg till påsk vill vi se!
  • Iskristall
    Hoppsan2016 skrev 2016-03-28 20:29:22 följande:

Påsklediga? Själv går man in i v 30 på onsdag så det närmar sig slutet nu. Har börjar få förvärkar nu. Shoppar loss det sista och väntar på vagnleverans :)

V.30 redan?! Oj vad fort det gått
Svar på tråden IVFare i Stockholm?