IVFare i Stockholm?
Iskristall. Visst går du på ivf stockholm med på st göran?
Iskristall. Visst går du på ivf stockholm med på st göran?
Lycka till! Hoppas det gått bra idag.
Själv har jag börjat känna bebisen hur den sparkar. 19+6 idag.
Hur är det med dig sjöblomman?
Iskristall, går det bra med sprutorna?
Kram
Hej alla
Ny som tusan här och hoppar in lite bara...
Gör vår första ivf nu.. bor utanför stockholm.
Ska börja med Bemfola ikväll o sen efter 5 dar även med orgalutran (eller vad det nu heter)
Har dålig koll på förkortningar hit o dit...men kommer nog in i det.
Är nyss fyllda 36. Man vet inte orsaken till vår barnlöshet.
Undrar hur andra mått på Bemfola..o även Orgalutran?
Kram
Tack för svar! Skönt att du slapp biverkningar..och att det var lindrigt även med orgalutran :)
Håller tummarna gör dig om första vul på torsd då!
Kram tbx
35. Och jag är på 35.3 nu
Yes. Tack.
Har drömmt om det hela natten :)
Spännande och så pirrigt på samma gång.
Har du åkt dit med bil? Finns det bra med parkeringar?
Nu är det insatt två stycken 4 cell och 6 cell, bra kvalitet. Nytt för i år var att jag fick se på skärm och det var häftigt, alla celler syntes, nästan så att man knöt an.... Sedan gjorde vi ul och jag såg var de låg och att det var två ljuspunkter insatta precis perfekt där det ska vara i mitten!
Första mötet avklarat. Gick galant. Så nu väntar jag bara på mens. Woop woop. Skönt att vara på gång :)
Ingen vägning tack å lov :)
Hade dock väldigt många äggblåsor (20) så läkarn var väldigt oroad att jag skall få överstimuelering när det är dags att börja. Fick menopur 150 e i 3 dagar och sedan sänka till 112 resterande. Hur många blåsor är normalt?
En milstolpe på väg till BF: jag har blivit faster! Blev "faster" för en månad sedan och min son har nu fått sina två första kusiner. Nästa gång är det vår tur!
Vul klart. Det blir ÄP på måndag och återföring på onsdag! Nu händer det grejer på riktigt igen!