Susodus skrev 2016-02-19 10:11:26 följande:
Jag har haft Carolina mycket eftersom hon och Lena jobbade på St Göran där vi var en sväng (av kostnadsskäl: de hade ju tre-pack innan Sophiahemmet också införde det) och vi var så nöjda med dem. Carolina var också jättebra i mötet efter vår avbrytna graviditet så hon har varit en stor trygghet i detta, professionell och saklig men ändå inkännande, men den här gången blev det Claes och en praktikant, det är ju bra att de lär upp en ny generation tänkte jag. De är ju alla så bra tycker jag. Jag har verkligen stort förtroende för Sophiahemmet, hoppas att de kan rädda BB Sophia också, om detta går hela vägen blir det födsel i oktober och vem vet hur många platser det finns i Stockholm då... oroande.
Vi vill så gärna föda på BB Sophia. Vi föder i Juni precis innan dom "ska stänga" vilket inte känna så tryggt? Eller är jag fånig?? Jag tänker att folk dragit där i från då.. och dom lär inte ha fått beställa in saker till förråden?
Något jag har fått intala mig med detta med plats på en förlossning är att bebisen ska ju ut iaf ;) Någonstans blir det!
Och det Kommer!!! Det bli för er också i oktober <3