IVFare i Stockholm?
Fick brev från Sophiahemmet idag. Inga till frysen.
Fick brev från Sophiahemmet idag. Inga till frysen.
Åhh vad kul. Vilken vecka är du i då de kunde se könet??
Pratade med kliniken. De var ledsna för vår skull. Ska på möte 11/5 och planera hösten. Bad även om att få stå i landstingskön, vilket de skulle fixa direkt.
Har IVF kliniken öppet på sommaren?
Nja inte så farligt faktiskt. Hon är ju färdigutvecklad men kommer att ha svårt att behålla värme själv och därför behöver va på neo ett tag. Klarar jag av att ha henne i magen till v 35+0 behöver hon inte ens neo längre och jag får flyttas tillbaka till Stockholm.
Ett steg framåt... Fick brev från Karolinska om att de mottagit remissen från vår klinik. Nu är det bara 4-6 veckors handläggning innan nästa brev där de meddelar kötid... Nåja, snart är det sommar!
Ägnar mig väldigt mycket åt mig själv just nu. Säger nej till det jag inte vill, har bokat spabehandling tre veckor på rad och försöker återfå lugnet.
Och jag vann med att få första bebisen i tråden!!!! Havanna föddes 1/5 kl 18.55 med kejsarsnitt. Vägde 2350 gram och andas själv utan problem!!! Vi är överlyckliga nu
Ja när är allas datum egentligen? Det fanns en lista lååångt bak i tråden.
Mitt datum är 23 oktober.
Nu är det tyst i tråden. Fick ett extra ul i måndags, allt såg bra ut. Jag är mitt uppe i veckorna då man känner sug bra och inga rörelser, men så i lördags och i söndags kände jag starka rörelser och kunde tom se på magen att det skvätte runt. Har inte känt sedan dess. Bm sade att det antagligen var att han låg så till just då, nu har han flyttat på sig och har mycket plats att röra sig på. Det är ju väldigt tidigt att känna ngt ännu. Likaså hjärtljuden var för tidigt så jag fick se på ul istället.