Inlägg från: Anonym (Orolig) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Orolig)

1 år utan min sambo?

Jag har vart med min sambo i ett år nu. Är fortfarande väldigt kär och vi bor tillsammans.

Tyvärr så kommer han nu åka in. Och han vet inte hur länge han kommer få sitta. Han chansar på 6-12 månader. Min första tanke är såklart att jag kommer vänta på honom då han är hela min värld. Men han själv är orolig och ledsen över att känslor kommer försvinna samt otrohet från min sida.

Har NÅGON erfarenhet av detta? Hur länge var ni ifrån varandra och fungerade det efteråt? Var ni otrogen? Tacksam för allt stöd vad som helst..kommer jag klara mig ensam??

• Svar på tråden 1 år utan min sambo?
  • Anonym (Orolig)

Varken han eller jag vet hur kontakt fungerar när sånt här händer..är så orolig över att vi kommer tappa känslorna för varandra efter så lång tid..

• Anonym (Orolig)

Varför bröt ni? När vi först prata om det så ville han bryta redan då eftersom han inte ville sitta där inne och tänka på mig. Jag sa då åt honom att jag absolut inte kommer acceptera det då jag inte alls kan tänka mig ett liv utan honom. Vad gjorde du under dem 4 månaderna ni hade brutit? Var det jobbigt och hur var det när du kom ut?

• Anonym (Orolig)

Har också tänkt på de. Enligt honom får dem varken tillgång till mobil eller dator (ganska uppenbart) och att bara familj får hälsa på? Vet ju inte hur det blir för mig då vi bara är sambos.

• Anonym (Orolig)

Åh jag hoppas verkligen att jag får träffa honom.. Vet en bekant som lovade att vänta på sin dåvarande pojkvän. Hon hade glömt honom och skaffat ny när han kom ut. Hon sa till mig att man glömmer bort dem eftersom ens liv fortsätter medan den andre sitter helt isolerad från omvärlden. Vill så gärna träffa honom och få prata med honom ofta. Kan inte tänka mig att jag kommer glömma honom men det är en så lång tid. Är livrädd

• Anonym (Orolig)

Jag hoppas på det bästa. Såklart tänker jag mycket på att allt kan hända under den här tiden, men eftersom jag är så kär nu så vill jag bara tänka positivt fast det är svårt.

Jag vet faktiskt inte själv vad själva anledningen är. Han har gjort mycket dumma saker och antar att polisen har fått nog eller något.. Vet inte mycket alls :(

• Anonym (Orolig)

Jodå, jag visste att han gjorde småsaker. Det fick jag dock reda på efter vi blivit tillsammans. Dömmer honom inte för det då jag älskar honom oavsett, det finns värre personer där ute och han är en underbar pojkvän! Det kom lite som en chock att han skulle åka in då han lovat mig att sluta för min och bådas skull. Var rädd att just något sånt här skulle hända

Svar på tråden 1 år utan min sambo?