Inlägg från: Anonym (Naiv) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Naiv)

1 år utan min sambo?

Anonym (kämpa) skrev 2015-10-07 23:32:47 följande:

Hej!

Som jag uppfattat det så han är hela din värld! bokstavligen! Då är det att vänta och ha tålamod. Jag förstår att det är svårt att stå ut utan sin partner i ett år! inte lätt men det underlätta att veta att han är den rätta för dig och att han kommer tillbaka! Jag var borta ifrån min fru rätt länge och vi klarade det galant! försök att besöka honom när han är borta! Håll kontakten dagligen, chatta, skypa. Sånt underätta!

Men vadå hur ska de kunna skypa och chatta dagligen??
  • Anonym (Naiv)

Får jag fråga vad han åkte in för?

Och OBS, mitt nick "naiv" är inte menat mot dig ts :) kan säga att det tyvärr inte gick bra för mig och min kille när han åkte in ett år :(

• Anonym (Naiv)
    Anonym (Orolig) skrev 2015-10-08 00:14:36 följande:

Jag hoppas på det bästa. Såklart tänker jag mycket på att allt kan hända under den här tiden, men eftersom jag är så kär nu så vill jag bara tänka positivt fast det är svårt.

Jag vet faktiskt inte själv vad själva anledningen är. Han har gjort mycket dumma saker och antar att polisen har fått nog eller något.. Vet inte mycket alls :(

Det är såklart alltid bra att ha en positiv inställning! Vissa klarar det ju faktiskt. Men hur kan du inte veta någonting? Har han haft ett så kallat hemligt liv vid sidan av? Det måste ha varit en chock för dig isf när han åkte in :(
  • Anonym (Naiv)
    Anonym (Orolig) skrev 2015-10-08 00:33:51 följande:

Jodå, jag visste att han gjorde småsaker. Det fick jag dock reda på efter vi blivit tillsammans. Dömmer honom inte för det då jag älskar honom oavsett, det finns värre personer där ute och han är en underbar pojkvän! Det kom lite som en chock att han skulle åka in då han lovat mig att sluta för min och bådas skull. Var rädd att just något sånt här skulle hända

Okej jag förstår. Jag hoppas både du och han fixar att vara positiva iaf, det kommer man ganska långt på :)
Svar på tråden 1 år utan min sambo?