1:a IVF behandlingsstart oktober/november
Fick en blödning idag, 7 dagar för tidigt!
Ska ju få mens runt den 24 november. Kan tillägga att jag aldrig någonsin har mellanblödningar.
Förvirrad blev just ännu mer förvirrad!
Fick en blödning idag, 7 dagar för tidigt!
Ska ju få mens runt den 24 november. Kan tillägga att jag aldrig någonsin har mellanblödningar.
Förvirrad blev just ännu mer förvirrad!
hej tjejer avbryter allt ...är så ledsen ...återkommer senare kram
Dag 6 med synarela. Mår ganska bra. Lite gäspig och tung i huvudet. Igår kände jag att jag var väldigt lättretlig och tände till över småsaker. Vet inte om det är pga synarelan eller inte. Men råkade fräsa ordentligt till min chef när vi hade p-möte... Oj, tur jag ligger på plus hos honom...
Ni som sprayat med synarela, hur lång tid tog det innan ni började känna av ev biverkningar? Och hur långtid tog det innan ni fick mens?
Ja va roligt att ha nån samtidigt så kan man peppa varann! Visst skulle du oxå ha menopur? Jag ska börja med det och lägga till orgalutran på lördag det ser jag InTE fram emot. UL på måndag...
Va spännande!
Nej har inte testat orgalutran har oxå har att den inte är så skön så den är jag rädd för.
Det var duktigt! Jag tror inte att det är nån skillnad på menopur och orgalutran med nålen. Det ärlig vätskan.
Grattis!
Va himla glad man blir för er skull, och det ger hopp för oss andra :)
Är det någon mer än jag som känner sig helt frånvarande i huvudet på kvällarna av menopur?
Minnet är helt borta ibland, och tappar liksom tråden ofta.
Ikväll börjar jag med orgalutran också.
Hur går det för er andra som börjat eller ska börja i dagarna?
Ska ta menopursprutorna om ca 3 timmar och har googlat lite ( dumt jag vet!) men blev nu osäker på om jag har gjort rätt. Jag ska ta 225 enheter och vad jag minns så så sa sköterskan att jag skulle blanda 2 sprutor med vätska i 1 flaska med pulver. Den skulle räcka i 5 dagar. Nu nör jag har googlat så verkar vissa ha blandat med flera pulver osv. Gaash jag blir alldeles nervös på detta!!!
Tack!!!!! Nu kan jag andas utoch återgå till pepparkaksbakandet. Haha. Tog du oxå 225?