1:a IVF behandlingsstart oktober/november
Tack hoppas det går bra på
ÄP nästa vecka. Vilken dag var det?
Va bra att du fick komma på UL idag, nu kan du ha en helg utan stress :)
Håller tummarna att det ser fint ut på måndag också.
Tack hoppas det går bra på
ÄP nästa vecka. Vilken dag var det?
Va bra att du fick komma på UL idag, nu kan du ha en helg utan stress :)
Håller tummarna att det ser fint ut på måndag också.
Ok det låter ju super mysigt! Tror jag ska göra samma sak om allt går vägen vi ska till Uppsala, skulle oxå vilja bo på hotell innan. Bra tips!
Ja jag hoppas att det går fint! :) Det blir på tisdag morgon.
Eftersom vi behandlas på distans så får vi åka till Falun redan på måndagen, mysigt med hotellnatt och lite lugn och ro.
Ja det är ju en guldtråd så Vi håller tummarna ????
Grattis!!! Va kul!! :) Är själv på ruvardag 4, trodde att det var ruvardag 5 (men räknade fel tidigare). Och denna väntan är helt oändlig.. Jobbigt att tiden går så sakta tycket jag. Men får väl hoppas att man får ett bra resultat som ni ;)
Stort grattis igen! :)
Duktigt! Skönt att du oxå är i gång jag tog spruta 4 idag. Snart måndag!! När ska du gå på UL?
Tack!
Nu är jag igång! Första sprutan är taget Det gick bra att ta den.
Jag skulle göra en smiley men det blev massa frågetecken haha.
Ja det är ju en guldtråd så Vi håller tummarna ????
Nej verkligen och vi har ju ganska lika på dagarna. Vart ska du göra ÄP?
Å spruta 4 Spännande med ul på måndag!
Jag ska på ul på onsdag Kan inte riktigt fatta att vi nu satt igång på allvar!
Jag gör ÄP i Uppsala och resten i Gävle. Dags för spruta 2 ikväll då?
Phee, Lycka till med ruvandet, var så inne i min första sprutabubbla igår att jag missade inlägget att du var på ruvardag 4!
Och lycka Pocatello också, tänk ruvardag1 igår! Det är nog bra att du kunnat koppla bort tankarna, och tänkt på lite annat!
Ja, jag tycker det är kul att vi ända kom så nära varandra i dagarna Jag gör min ivf, vul och äp i stockholm på ivf-kliniken. Gör du allt i uppsala eller bara äp där? Linne eller akademiska eller?
Tråkigt att höra kram
Jag sitter med surfplatta, så jag kan inte uppdatera listan. Men någon får gärna plocka bort mig. Mensen kom i onsdags och testet visade såklart negativt idag. En jätte stor besvikelse, trots att jag kände det på mig redan för en vecka sen. Jag behöver sörja lite till innan jag kan ladda om och fokusera på embryot i frysen.
Men jätte kul att se att så många av er andra blivit gravida! Då verkar ju ivf vara en rätt effektiv metod trots allt. Så nästa gång kanske det är min tur
Ja 5! +orgalutran... kände av efter andra sprutan att det ilade ich högg på Vönster sida men sen var det lungt känner ingenting nu...
Nmg, spruta 5 för dig ikväll kanske ju!
Tack! Hur många orgalutran har du fått?
Åh jag ör såå nervös känns som första dagen igen bara för att jag ska ta nåt "nytt".
Lycka till med orgalutransprutan! Tror du klarar det galant!
Aha, jag känner inget än. Får se om jag känner nåt efter andra sprutan ikväll då.