• Daiwa 33

1:a IVF behandlingsstart oktober/november

hej är ny här ,om jag få vara med....så kul med alla andras berättelser....är 34 år o har börjat den 7 november med sprutor först132,7 hände inget,sen 162,7 vart 2 st över 10 mm ...o nu 182 ..hoppas på bättre resultat ska på ul på fredag...sen vet ej inget mer ,bara förstår att kommer bli äp osv,fast vet ej när o så...är så taggad o verkligen längtar efter mitt eget blod o kött ....vi försöker första gången ..grattis till dem som blivit gravida ...o all lycka till till er andra 

• Daiwa 33

tackar ...ja dosor är rejäla o vet ej varför så höga efter varje blod prov har dem höjt ....har inte läst att nån annan har så höga ...hoppas det händer grejer börjar svettas nu hela tiden o känner mig som ballong där nere men det e bara o att bita ihop :)

• Daiwa 33

tänkte bara fråga vad menas men kort eller lång protokollet?o vad betyder BIM o FET?...förlåt men det allt e nytt för mig tack för förståelse ....

• Daiwa 33

tack för insläppet....grattis till dem som lyckas med många äg....själv tar jag spurter nu o är nervös inför imorrn...vill ju lyckas .....tack för alla förklarningar mycket nya förkortningar ....tack o lycka till nu e jag övertrött....godnatt ...återkommer imorrn om resultatet :)kram på er alla

• Daiwa 33

grattis tjejer till dem som blivit gravida :) o lycka till tills er andra .....mår fortfarande så där att fick avbryta allt :(

• Daiwa 33

hej tjejer det var ett tag sen ,jag var senast här(ber om ursäkt mådde väldigt dåligt)...mitt senaste inlägget var den 20 november o vart så ledsen att fick avbryta våran behandling eftersom jag fick bara två stora blåsorpå höger sida :( o då dem sa till oss åk hem ta ovitrille o mys i sängen sen i 2 veckor skulle jag ta lutinus :) vart så ledsen att inte orkat skriva att jag hade mysslyckats osv :( hade tom.börjat röka igen o lite vin o rom då o då ...o jul bord o nån fylla.....men så hade vi bestämt med läkarna att vi ska påbörja allt igen i januari eftersom dem har julstängt! Så jag skulle ta lutinus 3 gången om dan ganska svårt på tanke ommitt jobb o mycked resande osv ...så vart nån dag utan oxå -eftersom jag trodde det var kört ändå (tänkte då nästa gång frågar jag dem ordentligt vad menas med lutinus osv ....-ftersom det e deras jobb o dem tror att vi vanligt folk e med på allt vad dem säger men egentligen 50% är en stor frågetecken :) igent mer om det så jag slutade med lutinus den 6 december (inte hela kuren :()o då kom jag på igår att den 14 jag skulle göra GRAV test ändå o bara ringa o säga att jag gjort -O TJEJER NI KOMMER INTE TRO MIG JAG GJORDE IDAG IMORSE JAG ÄR GRAVID I VECKA 4-5 <3 <3 <3 <3 <3 är i stor chock fast positivt -trodde att nå var på tok eftersom det hugger i ryggen hela tiden som jag svartnar ,ont i bröstet o nedre delen vid livmorden :) men ringde till läkare idag o dem grattade mig o sa va kul ....-nu vet inte näs vad som händer vidare bara vet att jag är lycklig -5 januari går jag på min första ultra ljud .----nu ere bara hålla tummarna att uteblir nå missfall! så med det tänkte jag säga tjejer tappa inte modet o hoppet det kommer o hoppas ni får mycket stöd i från era andra hälften -min man hjälpte mig till 100% ...är så tacksam ...tjejer jag håller tummarna för er o kom igåg hoppet dör sist ....puss o kram ska försöka lite läsa här har missat så mycket som hänt här ,men jag jobbat så mycket så inte haft tid---puss o kram på er o grattis till dem som blivit gravida o för andra det kommer för alla -kärlek 

• Daiwa 33

tack för alla gratulationer tjejer ...fortfarande fattar inget ....nu är man bara livrädd så det blir inte missfall .....håller tummarna för er ....min rygg dödar mig kan knappt gå :( kram på alla

• Daiwa 33

håller tummarna för er tjejer allt kan hända så tappa inte hoppen ni ser vad som hände med mig efter 2 års försök ...jag kunde inte tro vad som hänt att jag plussat så bad jag min manna köpa två nya digitalclearblue...gjorge precis i morse japp o det stämmer gravid 3+ ....hmmm blir ingen jul glögg men lyckan sprider på mig o vet ej vart ska jag ta vägen....men symtomer är stora o mår si så nu börjar det hända grejer lycka till nu väntar vi på mer plus här....kram på er

• Daiwa 33
    hope88 skrev 2015-12-17 11:45:26 följande:

ina - äp v.44

phee - äp v.47, bim 4/12, 28 år

Daiwa 33 - sprutstart 7/11, äp v?, 34 år

pocatello - sprutstart 11/11, äp v.48, bim 7/12, 28 år

Stajlish - sprutstart 12/11, äp v.48, bim 9/12, 30 år

Emrony - sprutstart 19/11, äp v.49, bim 19/12, 28 år

FörstaIVF - sprutstart 21/11, äp v.51, bim 31/12, 31år

Nmg - sprutstart 24/11, äp v.49 bim 22/12, 32 år

Iskristall - sprutstart 27/11, äp v.50, bim/TD 25/12, 38år

Hope88 - sprutstart 29/11, äp v.50, bim 26/12, TD 27/12, 27 år 

Lotten - sprutstart 21/11, äp 4/12, TD 24/12, 27 år. 

Tjorven80- sprutstart 3/12, äp 16/12, bim? 35 år

Gravid! 

Mizziz BF 25 juli

Cutepoison BF 26 juli 

Hagnestahill BF 28 juli

Jagvillhabarn BF 1 augusti

HJohannesson BF 2 augusti

FruGrävling BF 10 augusti

Dirvas BF 10 augustiD

Daiwa33 BF 11 augusti

• Daiwa 33

hej tjejer lycka till er alla vart i tisdags på mitt första Ultraljud japp allt ser fint ut o är i vecka 8+2 ....hörde oxå hjärtljud oj vad underbart .....önskar er alla bli gravida o att det händer nå mirakel som hände mig ...kram på er

Svar på tråden 1:a IVF behandlingsstart oktober/november