1:a IVF behandlingsstart oktober/november
Hej Hej,
Jag o min sambo gör också Ivf beh. nu. Vi var på första ul idag hittade minst 10 st äggblåsor med de var lite för små, så jag fortsätter spruta tills på onsdag då tar ja äl sprutan o äp på fredag!
Hej Hej,
Jag o min sambo gör också Ivf beh. nu. Vi var på första ul idag hittade minst 10 st äggblåsor med de var lite för små, så jag fortsätter spruta tills på onsdag då tar ja äl sprutan o äp på fredag!
Hej! Jag har också äggplock denna vecka, fast på onsdag. Har tagit otrivelle ikväll så nu bara nervös väntan. Kör du också korta protokollet?
Vad kul! Hoppas att allt grå bra. Hur gammal är du? Är det första försöket? Tänkte lägga in dig i IVF-listan =)
hej tjejer avbryter allt ...är så ledsen ...återkommer senare kram
Gick det bra för dig med äp idag phee?
Det känns som att det är så många steg i det här som kan få fel, så fort en kommit förbi ett så börjar oron för nästa. Jag försöker att inte tänka för mycket på det.
Hur har ni som gjort äggplock mått innan? Jag har varit otroligt svullen och haft väldigt ont både i magen och sen idag även i ryggen. Kan inte sitta upp längre stunder utan får då jätteont. Måste ligga ner eller stå upp. Skrev en tenta igår och det var inte det lättaste hehe. Satsar på en lugn helg nu med serier i soffan inför ÄP på måndag.
Kan inte tro de e sant. Var helt säker på att de va kört.
Lyckligast i världen just nu :)
Skönt att det gick bra och de säger ju att kvaliteten ofta är bättre på ett lägre antal ägg så verkar lovande. Hoppas allt går bra så vi båda får återföring av fina embryon på måndag. Känns som helgen går jättelångsamt och jag oroar mig mest för att inget ska överleva helgen trots att jag inte kan påverka det.
Nu är återföringen gjord för denna gång, förhoppningsvis fastnar det lilla embryot! När kan man testa första gången ? Har tänkt tjuvtesta på dag 8 är det för tidigt ?? Hur ska man få tiden att gå är min fundering typ hela tiden !?