• JCW81

1:a IVF behandlingsstart oktober/november

Hej!
    Jag hör nog inte hemma här än, men det verkar som vi med måste gå igenom IVF om det ska bli en liten knodd... Var på vårt första IVF-kliniken för första gången igår - konsultation, vul på mig etc, Ska nu göra en äggledarspolning och ta ett nytt blodprov som visar om jag har ägglossning eller ej. Förra blodprovet jag tog var bra - det visade att jag har ägg i alla fall. Är det ngn här som gjort en äggledarspolning? Obehagligt? Oroar mig redan... =/ Hur mkt får ni betala för IVF?

• JCW81

Vi gjorde en utredning på RMC i Malmö 2014, och de journalkopiorna hade vi med oss på mötet igår. Samt att jag lämnat blodprov innan till kliniken där man såg att jag har ägg och att de gjorde ett vul på mig. Så tror inte att IVF ligger så långt bort ändå om vi bestämmer oss för att göra det. 

• JCW81

Hej!
    Vi har försökt skaffa syskon i fyra år nu, de senaste månaderna har jag behandlats med horomner - letrozole - men utan effekt. Vi ska på möte med ivf-kliniken i början på dec och sedan blir det troligtvis vår första ivf-behandling. 

Bollar gärna tankar och funderingar med dig om du vill.

Kram

• JCW81

Såg nu att det var ett gammal inlägg, men kanske ngn annan som ligger i startgroparna för ivf?

Svar på tråden 1:a IVF behandlingsstart oktober/november