Rysslands agerande i Syrien?
Vad anser ni om Rysslands agerande i Syrien? Vore intressant att se då jag hört alla möjliga sorts svar.
Vad anser ni om Rysslands agerande i Syrien? Vore intressant att se då jag hört alla möjliga sorts svar.
Vet inte riktigt.. Dock att man i Sverige är så kritisk mot det irriterar mig då Sverige bara tittar på.. Hade dock varit med glad om Ryssland gått in 100% mot IS och inte typ 10%..
Det skrämmer mig, speciellt IS brutalitet som man kan se här flera gånger om dagen uppdateras.. Känsliga tittare varnas!
heavy.com/tag/isis/
Vet inte riktigt.. Dock att man i Sverige är så kritisk mot det irriterar mig då Sverige bara tittar på.. Hade dock varit med glad om Ryssland gått in 100% mot IS och inte typ 10%..
Det skrämmer mig, speciellt IS brutalitet som man kan se här flera gånger om dagen uppdateras.. Känsliga tittare varnas!
heavy.com/tag/isis/
Ja, *världen* borde ha kunnat enas om att bekämpa IS och Sverige har heller inget att vara speciellt stolt över här tycker jag.
Ja, *världen* borde ha kunnat enas om att bekämpa IS och Sverige har heller inget att vara speciellt stolt över här tycker jag.
heavy.com/tag/isis/
NATO har flugit över 40 000 uppdrag i Syrien och Irak på lite mer än ett år. Så det är väl lite väl magstarkt att säga att det inte gjorts något. Man undrar ju vilken värld ni kuddbitande putinister lever i.
Dessutom bombar ju Ryssarna grupper som inte har ett skit med ISIS att göra, motståndare till Asad, javisst, men inte ISIS.
Måste instämma i hur effektiv den ryska propagandan är. En majoritet av ryssarna tror numera att Ryssland är hotat militärt av väst. Det är givetvs bra för ledningen med yttre hot och motiv för den enorma upprustningen man bedriver. Svårt att skilja dock på troll och förtollande ryssar men säkert leder en hel del IP-nummer till Moskva.
Det är synd om ryssarna, de är värda ett bättre öde.
Måste instämma i hur effektiv den ryska propagandan är. En majoritet av ryssarna tror numera att Ryssland är hotat militärt av väst. Det är givetvs bra för ledningen med yttre hot och motiv för den enorma upprustningen man bedriver. Svårt att skilja dock på troll och förtollande ryssar men säkert leder en hel del IP-nummer till Moskva.
Jag har också besökt Ryssland, Moskva är för övrigt en stad med en väldigt stor muslimsk minoritet, 3-4 miljoner muslimer bor eller verkar i den Ryska huvudstaden.
Men det är rätt irrelevant, jag baserar naturligtvis inte min fakta på mitt besök i Ryssland, då det blir anekdotisk bevisföring, vilket är värdelöst, det jag baserar min fakta på, är bland annat Rysslands egna estimat.
Det finns en anledning till varför de "försöker" ta "krafttag" mot korruptionen.... så länge det inte gynnar dom själva förstås.
Resten av din post omyndigförklarar dig, då det bara visar bara hur dålig koll du har på den makroekonomiska datan. Dessutom, så begår du gång på gång klassiska argumentationsfel, dina avledningsargument är typiska för kuddbitande putinister.
Det går att summera ditt bidrag till diskussionen som en stor jävla Red Herring.
Första omröstningen på FL politiska tråd som jag känner att jag kan hålla med i röstningen som den ser ut just nu!
Dvs att Rysslands agerande är bra!