• Mysgos

Är det någon mer än jag som just nu ska genomgå hormonbehandling med sprutor och sedan en insemination

jag är mitt inne i den!
    Jag sprayade med nässpray i 3½ vecka och nu är jag på sprutdag 16 - med Gonal F.
    Det jobbiga för mig är att det har bildats 30st äggblåsor och inget verkar vilja växa snabbare och bli klart först. Så nu står jag i en jobbig sits där jag inte vet om det kommer bli vanlig behandling eller om det kommer sluta som en IVF.
    Har rätt ont i magen också, 30 äggblåsor tar sin lilla plats!!

Är det nån som varit i min situation och sedan har det ändå blivit En eller Två blåsor till slut?

Just nu känns det rätt tufft att behöva spruta sig i magen en vecka till för att det KANSKE kan bli en blåsa iallafall...när jag vet att jag skulle kunna vara 2 sprutor i från ett ÄP istället.

Skulle behöva komma i kontakt med tjejer i liknande situation som mig!
    Är du det får du gärna kika in i mitt krypin och lämna en liten länk till dig därinne!
    Kram

• Mysgos

Barndröm!!
    Vi ska också göra det själva är det tänkt. Inte Insemination med andra ord.

Vad hände när du fick för många blåsor?
    Hur länge fick du ta sprutor och hur många blåsor fick du till slut till IVF:en??
    Antar att den inte lyckades eller...
    KRAM

Svar på tråden Är det någon mer än jag som just nu ska genomgå hormonbehandling med sprutor och sedan en insemination