Är det någon mer än jag som just nu ska genomgå hormonbehandling med sprutor och sedan en insemination
Hej,
Skall oxå börja behandling nr 2 med sprutor, samma som du och i samma ålder. Visst har man varit ledsen över att det aldrig blir ens tur snart att känna sig att man är faktiskt gravid och se magen växa. Men vår tid kommer när det är meningen att den skall komma. Varken förr eller senare. Kroppen är en otrolig individ som tillåter en gravditet precis när det är menat att den skall ske. Så försök att se alla små positiva saker som finns kring oss och fortsätt ha längtan till barn - se alla positiva saker som gnistret från snön när solen lyser, den vackra kvällshimlen, den vänliga busschauffören osv. Det hjälper mig på min väg. Jag lever för min skull, utan att försöka deppa ner mig över det jag inte har idag. Frågar jag min kropp så vår jag svaret att jag kommer att bli gravid, det svåra är ju att veta när... men det är som sagt inget man kan styra. Hoppas att mina ord kan hjälpa dig på din väg.