Inlägg från: Snufflan |Visa alla inlägg
  • Snufflan

Hur reser ni med barn?

Jag är rädd att mina hobbys tar slut när jag skaffar barn. Men min sambo säger att han blir mer sugen på att göra saker man älskar med barn. Vi älskar att resa och han sa "Jag vill resa ännu mer när vi skaffar barn. Jag vill visa alla att man kan göra allt man vill med barn". 

Hur reser ni med era barn? Ändrades mycket när barnen kom?

Jag vill resa långa resor och va borta månader. Går det med barn?

• Svar på tråden Hur reser ni med barn?
  • Snufflan

För mig är inte en alinclusive rätt. Jag vill upptäcka saker och om jag är i ett land vill jag se mer än ett hotell. Jag åker gärna till flera städer eller byar på en resa. Vad ska man tänka på när man reser med barn?

• Snufflan

Det verkar ju som de flesta av er klarar långresor bra med barn. Men det är väll ganska mycket beroende på barnet. Jag hoppas verkligen att om jag får barn (som vi planerar nu) att det går att resa. Jag vill så gärna fortsätta leva med barnet. Jag är inget "supare". Men älskar äventyr, att se nya platser, städer och natur. :)

• Snufflan

Så himla spännande att läsa allas kommentarer. Ni är verkligen duktiga och inspirerande. Kanske jag inte längre är rädd för att barn är lika med inga resor. :) Ni klarar ju det galant låter det som

Svar på tråden Hur reser ni med barn?