Syskonvagn eller inte
Som rubriken lyder hur skulle ni ha gjort angående syskonvagn. Vårt första barn kommer att vara 2 år och 10 månader när den andra kommer. Behöver man syskonvagn då eller räcker det med en ståbräda? Tacksam för svar
Som rubriken lyder hur skulle ni ha gjort angående syskonvagn. Vårt första barn kommer att vara 2 år och 10 månader när den andra kommer. Behöver man syskonvagn då eller räcker det med en ståbräda? Tacksam för svar
Köpte mig en syskonvagn idag. Äldsta dottern kommer vara 2 år och 1 månad när lillasyster kikar ut om knappt en månad, och hon älskar att åka vagn fortfarande så för mig känns inte en ståbräda som ett alternativ. Tror sen inte hon hade stått kvar på en ståbräda överhuvudtaget. Jag är ensam och måste kunna ha båda barnen med full kontroll, även om jag kanske bara har den stora varannan vecka.
Hur är ditt första barn? Vill han/hon åka vagn eller är det inte så intressant? Om han/hon inte är så noga med att åka vagn så kanske en ståbräda är bättre.
Tack för alla era kommentarer, mitt internet gick sönder så jag har inte kunnat svarat tidigare.men jag har fått en tanke ställare nu tack vare er