Första barnet BF juni 2016
Jag ordnar de! Jag kan lägga de högst upp så de är enkelt att se. Kan man skicka meddelande till varandra? Isåfall vore de lättast om alla kunde skicka till mig. Annars får vi ta de här över så lägger jag in efterhand :)
Jag ordnar de! Jag kan lägga de högst upp så de är enkelt att se. Kan man skicka meddelande till varandra? Isåfall vore de lättast om alla kunde skicka till mig. Annars får vi ta de här över så lägger jag in efterhand :)
Är det någon som vet om jag kan redigera i mitt första inlägg där uppe så jag kan lägga till alla? :)
Var hos BM idag för hälsosamtal fick en ny tid den 28oktober då blodprov och andra prov osv ska tas. Barnmorskan var trevlig så jag är nöjd än så länge. Vecka 6 idag (5+0) :)
Illamånde ökar hos mig för varje dag. Kommer inte dröja många dagar innan jag spyr känner jag :(
Välkommen och grattis alla nya! Nu börjar vi verkligen bli många :D
Vi funderar också på ett tidigt ultraljud. Men eftersom vi är nyinflyttade i ett nytt län samt kommun så tänkte jag vänta tills jag har pratat med Barnmorskan på vårt första besök på torsdag. Hon kanske kan ge tips på vart jag kan vända mig.
Jag vill bara veta att det är något där, känner att jag skulle slappna av något enormt då.
Var hos BM idag å nästa tid jag fick var 30 nov för å ta prover.. Sen ul blir först i januari... Det e ju jätte lååååångt diiit! Hur ska jag kunna vänta så länge???
Hej! Jag hoppar gärna in i denna gruppen om det är ok.
Vi fick ett positivt test idag. )
Sista mensen var 9/9 vilket (enl appen) innebär att bäbisen borde komma 15/6 och prickar precis in vår bröllopsdag!
Sambon bjöd ut mig på middag ikväll. Hade det såå himla mysigt
Men nu.....rosa på pappret...igen.. 1 vecka sist o då var det på BIM. Inte vart orolig alls men nu vet jag inte vad jag ska tänka:' -(
Jag har tid på måndag 12/10 men fick inte veta ifall det var hälso eller inskrivning.. Hoppas på inskrivning. Går in i v 7 på söndag.