Inlägg från: Missdalvik |Visa alla inlägg
  • Missdalvik

Jag har tid på måndag 12/10 men fick inte veta ifall det var hälso eller inskrivning.. Hoppas på inskrivning. Går in i v 7 på söndag.

• Missdalvik

Om det är hälsosamtal så känns det ändå lite onödigt att behöva ta ledigt från jobb och sånt..

• Missdalvik

Inskrivningen vill båda vara med på, men hälsosamtalet tycker jag känns onödigt att min man ska behöva ta ledigt för. Så ärlig ska jag vara..

• Missdalvik
    Elliott94 skrev 2015-10-09 06:41:52 följande:

Min man tog inte ledigt för hälsosamtalet utan de gick jag själv på men precis som du säger så ska vi båda vara med på inskrivningen den 28 :)

Det är det som är det krångliga, vi fick inte veta ifall det var ett hälsosamtal eller inskrivning. Hoppas iaf på det sista alternativet :)
  • Missdalvik

Ska på första besöket hos bm idag, spännande!! Mår tyvärr också illa och spyr som bara den.. Jobbar i hemtjänsten vilket försvårar det ännu mer :(

• Missdalvik
    knaappeen skrev 2015-10-15 00:09:51 följande:

Det gick så bra som det kan göra såhär tidigt (5+6) Allt såg bra ut o hon såg ingen spår av någon blödning. Veckorna stämde m min egen uträkning o hon kaaaaanske kaanske såg ett hjärta slå. Men fick ny tid 22okt för o försöka se hjärtat igen. 22 okt är även deb dagen då vi skulle börjat vår fertilitetsutredning, så.kanske vi får se vår bebis hjärta slå istället!!! Ödet?

Fantastiskt!!
  • Missdalvik

Är det någon här inne som fått ett utomkvedshavandeskap någon gång? Jag börjar misstänka att jag har fått det.. :(

Vaknade i natt av enorm smärta i "tjejmagen", och det har även kommit och gått under dagen. Blir helt lamslagen av smärtan.. Inga blödningar ännu, inget rosa eller liknande heller. Vet att man "ska" ha lite ont eftersom det växer och möbleras om där inne, men denna smärtan känns inte normal..

• Missdalvik

Tack för er omtanke!

En cysta blev svaret, och till vår stora lycka har vi fått se ett litet pickande hjärta på vår lilla mini <3

Svar på tråden Första barnet BF juni 2016