Inlägg från: Anonym (daf) |Visa alla inlägg
  • Anonym (daf)
    Anonym (Hjälp) skrev 2015-09-26 11:51:19 följande:
    Du har uppenbarligen inte läst mitt inlägg. Han har betett sig såhär innan, men då har han efter en stund varit otroligt tacksam att jag varit där för honom. Så snälla, lägg ner snacket.
    Eller så spelade han för att inte du skulle få några lustiga idéer om hur han undviker dig.

Det var du som frågade om hjälp. Och av egen erfarenhet kan jag ju säga att jag skulle bli förbannad om någon jag sagt åt att inte komma kommer ändå.

Men om personen ändå åker dit, vad ska man göra? Be henne dra? Ne det är DÅ fasaden åker på
  • Anonym (daf)
    Anonym (Hjälp) skrev 2015-09-26 12:11:36 följande:
    Nej, han spelade verkligen inte. Om någon ligger dödssjuk så spelar man väl inte att man är ledsen! Inte heller när personen väl har dött. Herregud..
    Han kanske var ledsen, men spelade att han ville att du var där.

Sen behöver man inte vara ledsen bara för någon dör heller.
  • Anonym (daf)
    Anonym (Hjälp) skrev 2015-09-26 13:15:41 följande:
    Vilken tur att jag känner honom då, och inte du.
    Haha ibland tycker man att tjejer borde få vara kille för en dag.

Och du känner ju uppenbarligen honom inte så bra eftersom du kände behovet att starta denna tråden.

Lämna honom ifred.
  • Anonym (daf)
    Anonym (Hjälp) skrev 2015-09-26 14:35:04 följande:
    Jag har bestämt nu att han får vara ifred idag, sen åker jag dit en sväng imorgon. Behöver ge honom en kram, så får jag åka sen isåfall. Men det kan säkert vara skönt för honom att vara ensam iallafall första dagen.

Han är uppvuxen med att inte gråta, och uppfostrar sina barn på samma sätt. Så synd tyvärr :(
    "Behöver ge honom en kram".
    Är det hans eller dina behov tråden handlar om?
Svar på tråden Åka och trösta honom i sorgen eller inte?