Inlägg från: KillBill |Visa alla inlägg
  • KillBill

Lu Lux Lan

ninasord skrev 2015-09-25 17:00:30 följande:

Att det finns högerextrema krafter i Finland, det ska vi inte förneka, inte heller allvaret i brotten som uppmuntrar till invandrarfientlighet. Men att basunera om våldsamma protester samt publicera en bild på vad som mer liknar en vilsen stjärngosse tål nog att diskuteras.

Varför jag skriver som jag gör är för att jag vet att det finns äldre, grovt kriminella politiska aktörer bakom löpsedlarna. Angrip problemet där den faktiskt är, vi behöver inte fler foliehattar just nu.

www.expressen.se/nyheter/asylsokande-i-lahtis-mottes-av-protester/

Ta av dig struten pojk!

Jag förstår inte, vilka är de grovt kriminella politiska aktörerna? Vilka tycker du är foliehattar?
  • KillBill
    KillBill skrev 2015-09-25 17:05:40 följande:
    Jag förstår inte, vilka är de grovt kriminella politiska aktörerna? Vilka tycker du är foliehattar?
    Du är väldigt vag och jag förstår inte vad du vill diskutera i tråden.
  • KillBill
    ninasord skrev 2015-09-25 18:02:21 följande:
    Det finns kriminella på olika nivåer i samhället och min poäng är att en ung vilsen man inte är rätt person att avbildas som farlig när vi talar om nationellt hot. Det är inte i proportion till det skrivna.
    Du tycker inte att de är vidrigt att män klädda i Klu Klux Klan dräkter har kastat sten och avfyrat fyrverkeripjäser mot bussar fyllda med barnfamiljer?

Om jag och mina barn hade möts av något liknande hade jag blivit både ledsen och arg.
  • KillBill
    Gert skrev 2015-09-25 18:22:45 följande:

När jag hörde denna "nyhet" på radion i morse skrattade jag. SRs vinkling och undergångston i hela nyheten gjorde sitt till att jag skrattade.

Give ´em Hell!
    Jag vet inte varför men jag misstänker att du inte hade skrattat åt denna NYHET om det var utrikesfödda män som hade kastat sten och bränt av raketer mot en buss med svenska barnfamiljer..
  • KillBill
    ninasord skrev 2015-09-25 21:13:37 följande:
    Jag ser det direkt. Tror du att dom riktiga satanisterna ställer sig där ute för allmän åskådan med en tratt på huvudet?
    Tror du att KKK är satanister? Klu Klux Klan är en kristen och rasistisk organisation.
  • KillBill
    ninasord skrev 2015-09-26 09:24:07 följande:
    Vänta och se.
    Detta ska bli spännande att se, du menar alltså att KKK är på väg att bli satanister!
Svar på tråden Lu Lux Lan