Inlägg från: Anonym (Vill ha barn) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Vill ha barn)

Hur få bort inre stress?

Har haft flera upprepade missfall, mycket som hänt under året, mycket på jobbet, mycket på extra jobbet, planerat bröllop, sagt upp bekantskapen med "bästa vänner " som förstört mycket för mig.

Utredningen ang. missfallen gav inget, det är inget fel på mig eller maken. Jag fick röda hund vaccin, och så skulle vi skydda oss en månad och sen försöka igen.

Men jag har blivit ganska säker på att missfallen har med en inre stress å göra.

Hur gör jag? Vad kan jag göra för att minska min inre stress?

• Svar på tråden Hur få bort inre stress?
  • Anonym (Vill ha barn)

Tar till mig och laddade hem en mindfulnessapp ????

Ska försöka sova mer, lättare att få igenom när jag kan skylla på det. ????

Motion har jag tänkt på, många gånger i många år, får ta en rejäl funderare igen!

Någon att prata med, ska se om jag kan få tid hos nån terapeut genom gyn.

Men mediciner? Dom hittar ju inget fel? Vad menar du att jag ska äta för mediciner?

Jag har andra autoimmuna sjukdomar, men iom att vi försöker få barn, så har vi ändrat om min medicin, och ska jag äta mer mediciner så ska det finnas verkligt belägg för det.

• Anonym (Vill ha barn)

Va inte meningen. Med massa frågetecken överallt, jag skrev smilisar, men dom funkar tydligen inte.

• Anonym (Vill ha barn)

Men dom har ju tagit 15-20 blodprover och det är ju inte det autoimmuna som spökar. Mina värden är så bra.

Det är ju stressen jag ville ha hjälp med, inte göra min stress värre. :(

Svar på tråden Hur få bort inre stress?