Gravid efter IVF hösten 15
Vad soännande, vi ska inte på vårat förräns 12/11 och är då i v 10..
Vad soännande, vi ska inte på vårat förräns 12/11 och är då i v 10..
Är idag i v 7+6. Mitt illamående har verkligen blivit värre de senaste dagarna men det värsta är ju tröttheten, är totalt däckad. kan sova hur mycket som helst och det känns som jag är i någon form av dvala trots att jag är vaken.. någon annan som är så trött?
I morgon är det inskrivning för oss!
Det gick bra! Hjärtat tickade på, kunde dock inte få något ljud. Tydligen så har jag ett myom som ligger och trycker lite på livmodern. Det har jag inte haft förut. Så livmodern såg liten ut, men han mätte lillen till 9 veckor iaf och till och med lite större.
Oj, bilden hamnade upp och ner!
Det vet jag inte. Antagligen om vi blir erbjuden kub, då blir det nästa ultraljud. Annars får vi vänta till rutinultraljudet i vecka 18.
Har nu ringt och bokat tid hos MVC. Fick tid redan på måndag! Snabba ryck. Ska ta upp det där med mitt myom då..
Kom precis hem från mitt VUL, allt såg toppen ut, en liten sprattlande krabat med tickande hjärta. Beräknad den 2 juni! :D
Välkommen alla nya och grattis!
Hörni. Jag mår inte alls bra, psykiskt. Jag orkar ingenting! Jag skulle aldrig skrivit att jag är pigg på jobbet, det är jag INTE längre.. Jag vill bara hem och sova. Känner mig deppig och irriterad hela tiden. Gråtfärdig och allt känns bara blä..
Upptäckte nu att jag lagt heltokigt schema så det blir lördag-torsdag med jobb..jag ORKAR inte. Jag orkar verkligen inte. Det tar emot nått så fruktansvärt av att jobba nu.
Jag tror att det har med graviditeten att göra för jag har då aldrig varit deppig såhär i hela mitt liv. Har väl med alla hormoner och dylikt att göra. Jag blir rädd då jag mår såhär.
Nej, vi fick bara se :) Går det att höra hjärtljuden så här tidigt?
Skönt att ni också fick se ett dunkande hjärta :) När är ni beräknade?