• Hey.orange

Gravid efter IVF hösten 15

Junilängtan skrev 2016-05-17 06:50:34 följande:
    Jag är också förstföderska :)
    Jag med :) v 35+0 idag!
  • Hey.orange
    Sälma Riit skrev 2016-05-17 10:30:13 följande:
    Jag skulle behöva hjälp med proteströrelse idag! Fick samtalet jag inte ville ha: "vi vill att du kommer in och tar prover och sen tar vi ett samtal om när och hur. Det är väldigt tjock just idag." Blääää! Men imorgon är ju inte så långt fram i tiden...
    I'm in! ;) har du lämnat prover nu?
    Äsch idag är det ju ändå norges nationaldag, en firar dag för alla norrmän, så det kanske är bättre med imorgon ? ;)
  • Hey.orange
    Sälma Riit skrev 2016-05-17 12:45:49 följande:
    Ja! Och jag får igångsättning idag! Blev så överväldigad att jag började gråta och läkaren kom förskräckt ut igen och frågade om det var tårar av lättnad och jag nickade ivrigt. Nu väntar jag på rum och skickade hem maken för att hämta grejer.
    Ååå! Lycka till! Ha det kempegott :D
  • Hey.orange

Fick precis reda på att min bonusdotter har fått halsfluss och hon är hos oss tills imorgon.... Vad göra? Käka ingefära?

• Hey.orange
    frucgsvensson skrev 2016-05-17 23:44:36 följande:

..nu har jag fått göra nummer 2, 1-2 gånger VARJE DAG i några dagar. Mycket ovanligt under de här månaderna som gravid. Läst i en annan tråd här att man kan "tömma sig" innan det är dags. Erfarenheter?

Asså jag har också fått göra nummer 2 ganska ofta den senaste veckan, ca varannan dag, från att det har varit en gång i veckan. Hehe! Men vet inget om varför!
  • Hey.orange
    TwinkyIVF skrev 2016-05-18 09:18:57 följande:
    Jag har också haft i 2 veckor nu , men för mig har det varit varje dag och ibland upp till 5-10 gånger... Helt katastrof ibland :(
    Oj!!!
  • Hey.orange
    Sälma Riit skrev 2016-05-18 14:18:57 följande:

Imorse 8:48 föddes vår lilla flicka och hon ska - såklart - heta Selma :) Jag skriver mer när jag har hämtat mig för det blev lite dramatiskt för min del på slutet. Selma mår dock fint!

Stort grattis till er lilla selma!!!!
  • Hey.orange
    TwinkyIVF skrev 2016-05-18 19:13:49 följande:
    Ja vi är många som väntar tjejer ;) Min får gärna vara här näst att komma snart! Vecka 37 på fredag!
    Woho! Vilket bb hade du skrivit in dig på?
  • Hey.orange
    TwinkyIVF skrev 2016-05-19 09:00:31 följande:
    Eftersom vi skulle föds på BB sophia så blev det nu bara att skriva sig på det närmsta som är KS. Så får vi se sen när det är dags vart vi får plats!

Ni då?
    Alltså i solna? Vi skrev oss i huddinge ks.
Svar på tråden Gravid efter IVF hösten 15