Gravid efter IVF hösten 15
Börjar fö gå upp i vikt nu. Det går i en rasande fart. Har gått upp tre-fyra kilo på en vecka och detta från att ha gått upp 0 kg innan dess.
Hörni. Vi har suttit och planerat och kikat på föräldrapenning/dagar nu ikväll. Har fortfarande inte skickat in något. Alltså det är ju SJUKT vilken skillnad på inkomst det blir! Jag tjänar som en medel svensk gör skulle jag vilka säga, men får ju ut jättelite om jag tar 5 dagar/veckan. Det gjorde inte alls stor skillnad att ta ut fler dagar och kag vill ju samtidigt kunna vara hemma så länge som möjligt.
Hur har ni gjort med er föräldraledighet? Hos oss är det tänkt att jag ska vara hemma längst, min man ska alltså ge bort de dagar han kan till mig.
Vatten gick för en timme sen. På väg till förlossningen. Är i v 33+2
Ligger kvar på förlossningen på Danderyd. Men eftersom det finns INGA platser på neo i hela Stockholm blir jsg flyttat till Eskilstuna. Känns riktigt skit. Risken är stor att mannen missar förlossningen för att vi (mina) har ju 3 barn hemma att ta hand om.
Tyvärr inte. Dels för att han är utomlands och dels för att han inte finns i barnens liv. Det är stor problem med platser redan nu, vad kommer att hända i sommar vågar jag inte tänka på :(