Inlägg från: VemÄrJagVemVet |Visa alla inlägg
  • VemÄrJagVemVet

Detta är faran med att sprida rasistiska lögner

Intressant att vi ska upplysa resten av EU hur Sverige jobbar med integration och vilka fördelar vi får pga den gigantiska invandringen. Varför inte börja med att upplysa de svenska medborgarna först? Eftersom resultaten talar inte precis för sig själva.

• VemÄrJagVemVet
    Insider skrev 2015-09-18 22:36:33 följande:
    Precis, vad är egentligen resultaten? Det finns många åsikter men var finns korrekta fakta - en OECD-rapport påstod att det var väldigt lönsamt. Jag vill ha alla fakta på bordet - både de som påstår att det är lönsamt och de fakta som påstår motsatsen. Därefter vill jag själv läsa och bilda mig en uppfattning.
    Håller helt med. Som jag skrivit i en annan tråd, där finns massor med olika kostnader utspridda till höger och vänster (migrationsverket, stat, kommun, FP) för att täcka upp för den massiva invandringen. Men ingenstans går det att få en översikt där den totala kostnaden uppges. Det är staten och regeringen mycket angelägna om att mörka. Så länge de gör det är jag övertygad om att där finns en dold agenda. Och propaganda BS-et de kör med är just bara propaganda.  Det mest märkliga i sammanhanget är att för allt annat kan det tas fram en totalkostnad. Men inte för just det här området. De flesta tänkande människor med sunt förnuft hade ifrågasatt det vid det här laget. Sedan finns ju alltid de där andra som sväljer allt med hull och hår eller själva sprider lögnerna.
Svar på tråden Detta är faran med att sprida rasistiska lögner