• Svar på tråden Detta är faran med att sprida rasistiska lögner
  • lamia

För det verklighet för alla förutom några svenskar i förnekelse.

Så ser det ut i alla islamiserade länder, kolla bland annat på Tyskland eller England.

• Selfish Geene
    lamia skrev 2015-09-17 15:30:19 följande:

Så ser det ut i alla islamiserade länder, kolla bland annat på Tyskland eller England.

Kan du ge ett exempel på en svensk sharialag?
  • ölburk2

Partiet Lag och Rätt i Polen är ett av SD:s samarbetspartier/partners, ett högerextremt parti, som de allra flesta partier SD samarbetar med ute i Europa

Fråga mig inte efter källa, ni får söka sanningen själva.
  • Selfish Geene
    ölburk2 skrev 2015-09-17 15:35:36 följande:

Partiet Lag och Rätt i Polen är ett av SD:s samarbetspartier/partners, ett högerextremt parti, som de allra flesta partier SD samarbetar med ute i Europa

Oj jag nästan dog av chocken, det var oväntat ;)
  • lamia
    Selfish Geene skrev 2015-09-17 15:31:01 följande:
    Kan du ge ett exempel på en svensk sharialag?

Han nämnde 50 områden, det är våra radikala islamiserade ghetton.

Där i dom flesta väger imamens ord mer än landets lagstiftning och dom själva vänder sig till imamer för att avgöra dispyter som annars skulle hamna i domstol.

Det är långt värre i Tyskland och England men man kan inte sticka under stol med att vi är på samma väg som dom andra två, nu kommer det även gå undan på den fronten när massinvandringen har totalt exploderat.

• Nerfherder
    lamia skrev 2015-09-17 15:40:04 följande:

Där i dom flesta väger imamens ord mer än landets lagstiftning och dom själva vänder sig till imamer för att avgöra dispyter som annars skulle hamna i domstol.

Det är långt värre i Tyskland och England men man kan inte sticka under stol med att vi är på samma väg som dom andra två, nu kommer det även gå undan på den fronten när massinvandringen har totalt exploderat.

Har du en seriös källa? Typ Aftonladet?
  • Selfish Geene

Även om det är sant innebär det inte att "sharialagar gäller i Sverige".

jag avgör de flesta dispyter i mitt hus, det betyder inte att något annat än svensk lag gäller innanför mina väggar
  • todo nada
    lamia skrev 2015-09-17 15:30:19 följande:

Vad pratar du om?

Muslimer som tvingar människor med andra religoner i Europa att konvertera?

Det där har ju du bara hittat på antar jag, för jag har då aldrig hört talas om en pågående sk "islamisering", och då anser jag mig ändå vara bra uppdaterad.

Var kan jag hitta information om det du påstår om det nu inte är bara påhitt?
  • Nerfherder
    todo nada skrev 2015-09-17 15:44:33 följande:

Vad pratar du om?

Muslimer som tvingar människor med andra religoner i Europa att konvertera?

Det där har ju du bara hittat på antar jag, för jag har då aldrig hört talas om en pågående sk "islamisering", och då anser jag mig ändå vara bra uppdaterad.

Var kan jag hitta information om det du påstår om det nu inte är bara påhitt?

Han har säkert läst det på Friatider.
  • ölburk2

Men

Inte ovanligt, att samma sak görs även när det gäller religionsfrågor inom andra religioner, alla religoner har frågor som ofta behandlas inom församlingarna, men därifrån till att påstå att Sharialagar gäller i Sverige är det oerhört långt.

Fråga mig inte efter källa, ni får söka sanningen själva.
Svar på tråden Detta är faran med att sprida rasistiska lögner