Inlägg från: ölburk2 |Visa alla inlägg
  • ölburk2

Detta är faran med att sprida rasistiska lögner

Partiet Lag och Rätt i Polen är ett av SD:s samarbetspartier/partners, ett högerextremt parti, som de allra flesta partier SD samarbetar med ute i Europa

Fråga mig inte efter källa, ni får söka sanningen själva.
  • ölburk2

Men

lamia skrev 2015-09-17 15:40:04 följande:

Han nämnde 50 områden, det är våra radikala islamiserade ghetton.

Där i dom flesta väger imamens ord mer än landets lagstiftning och dom själva vänder sig till imamer för att avgöra dispyter som annars skulle hamna i domstol.

Det är långt värre i Tyskland och England men man kan inte sticka under stol med att vi är på samma väg som dom andra två, nu kommer det även gå undan på den fronten när massinvandringen har totalt exploderat.

Inte ovanligt, att samma sak görs även när det gäller religionsfrågor inom andra religioner, alla religoner har frågor som ofta behandlas inom församlingarna, men därifrån till att påstå att Sharialagar gäller i Sverige är det oerhört långt.

• ölburk2
    lamia skrev 2015-09-17 15:59:34 följande:

Med dumsvenskens glada godkännande verkar det som, släta över islamisering för den är "bara i starten" och inte kommit så långt än är inget annat än naivt.

Tror du verkligen dom kommer acceptera våra lagar när dom redan visar önskan att leva som dom har gjort?
    Jo fler dom blir ju värre blir det tyvärr.

I Tyskland läste jag precis att dom kräver att oktoberfestivalen ska ställas in för det serveras alkohol där, muslimer får inte dricka så det anses vara stötande...

Nej jag tror inget, jag vet att Svensk lagstifning gäller, å kommer fortsatt att göra så.

Vem som helst i en fungerande demokrati får ställa krav, ha önskemål, så vad är problemet?

Att det sker lagbrott i det fördolda bland de religiösa är inget nytt, så har förekommit i Sverige sen lång tid tillbaka, långt innan det fanns en enda muslim i Sverige.
    Å det ska givetvis beivras, precis som vi gör med all annan kriminalitet.
Svar på tråden Detta är faran med att sprida rasistiska lögner