• Analysera mera

Varför tror SD:are att deras parti är så himla stort?

2014 röstade 8 % av befolkningen på SD. Det är ju ingenting. Dags att ta ned SD:arna från sina höga hästar nu.

Svara mig inte med en hel uppsats, tack.
  • Svar på tråden Varför tror SD:are att deras parti är så himla stort?
  • Nerfherder

Jaha, synd att de värsta personsngreppen från igår är borta. Inklusive Digestives. När du klipper ur inlägg på det där viset framstår du som oseriös.

Men visst, jag kan ändra på mig.

• Digestive
    Nerfherder skrev 2015-09-19 10:02:26 följande:

Jaha, synd att de värsta personsngreppen från igår är borta. Inklusive Digestives. När du klipper ur inlägg på det där viset framstår du som oseriös.

Men visst, jag kan ändra på mig.

Och det bara fortsätter. Alla som har följt den här tråden vet att den här skribenten inte har tagit till personangrepp mot Nerfherder.

Över 7000 har läst tråden. Prova att citera ur huvudet, det ger nog ett riktigt bra resultat i slutändan.

Anmäler inte ens inlägg, har aldrig gjort och kommer aldrig att göra. För van med forum som har aktiva moderatorer, helt enkelt för lat och ser det inte ens som nödvändigt.

"Men visst, jag kan ändra på mig."

Nej. Uppenbarligen inte.
  • Nerfherder

Nu kan du lägga av! 7.000 visningar betyder inte att 7.000 personer har läst den, och det vet du mycket väl.

Observera även hur Digestive fortsätter attackera mig efter att jag sagt att jag ska ändra mig. Vad ska göra göra att göra dig nöjd?!!!

• doge

Sist jag läste metro hade de typ 27%?  

"I Sverige är det olagligt att vara kriminell" - Annie Lööf
  • Nerfherder
    doge skrev 2015-09-19 10:34:58 följande:

Sist jag läste metro hade de typ 27%?  

I en opinonsundersökning. Det är fortfarande tre år kvar till nästa val.
  • doge
    Nerfherder skrev 2015-09-19 10:36:26 följande:
    I en opinonsundersökning. Det är fortfarande tre år kvar till nästa val.
    Ptja, topic lyder "Varför tror sd-are att deras parti är så himla stort".
    Det tycks ju för mig som att de är ganska stora iaf, om man går efter den här opinionsundersöningen.  
    "I Sverige är det olagligt att vara kriminell" - Annie Lööf
  • SecretMe
    Digestive skrev 2015-09-19 10:21:10 följande:
    Och det bara fortsätter. Alla som har följt den här tråden vet att den här skribenten inte har tagit till personangrepp mot Nerfherder.

Över 7000 har läst tråden. Prova att citera ur huvudet, det ger nog ett riktigt bra resultat i slutändan.

Anmäler inte ens inlägg, har aldrig gjort och kommer aldrig att göra. För van med forum som har aktiva moderatorer, helt enkelt för lat och ser det inte ens som nödvändigt.

"Men visst, jag kan ändra på mig."

Nej. Uppenbarligen inte.
    Vill du ha ett råd?
    Strunta i henne, det såg jag ett gäng igår som bestämde sig för att göra. Tänka joina dem men inläggen försvann.
    Fast det är lite roligt att ha någon att retas med också. Hon är ju rätt tacksam att driva med. Oskyldig
  • Nerfherder
    SecretMe skrev 2015-09-19 10:40:34 följande:

Vill du ha ett råd?

Strunta i henne, det såg jag ett gäng igår som bestämde sig för att göra. Tänka joina dem men inläggen försvann.

Fast det är lite roligt att ha någon att retas med också. Hon är ju rätt tacksam att driva med. 

l

Som vanligt när det går dåligt i debbatten kommer det in någon och säger åt folk att sluta svara.
  • Flash Gordon
    Gert skrev 2015-09-17 17:03:09 följande:
    Nu har proppen lossnat! Skrattande

SD - 27,3%
    Det allra intressantaste är FP på 3,7%.

Så mycket för en tredje pappamånad.

*slut off topic*
  • Nerfherder
    Flash Gordon skrev 2015-09-19 11:03:05 följande:

Det allra intressantaste är FP på 3,7%.

Så mycket för en tredje pappamånad.

*slut off topic*

Märkrr även hur folk desperat gör inlägg för att trycka bort det pinsamma som hände förut.
Svar på tråden Varför tror SD:are att deras parti är så himla stort?