Köper ni skolfoton?
Som rubriken lyder.
Jag tänker på porträttbilder, klassfoton och skolkataloger.
Som rubriken lyder.
Jag tänker på porträttbilder, klassfoton och skolkataloger.
Här får barnen varsin skolkatalog, men jag brukar köpa klassfoto och ett par mindre porträttbilder (typ 9x12), om de är bra.
Ja.
Nu har vår son inte börjar skolan ännu, men vi kommer aldrig att köpa skolfoton. Vi tar bättre porträttbilder själva.
Våra får också en skolkatalog. Köper inte skolfoton annars om inte något foto skulle vara väldigt bra.
Ja absolut! Vi köper skolkatalogen eller gruppkort (om det varit på förskolan). Samt portträttbilder. Fast förra året gick en på förskola och en på skola så då skippade vi fotograferingen i skolan (samt att förskolan slutat med porträttbilder) och bokade tid hos den fotograf som jobbar i skolor och förskolor här. Så vi var där på helgen och tog porträttkort och syskonkort.
I år samma sak fast nu i skolan, då fotograferingen var med samma fotograf men också på kvällstid så man fick ta med syskon.
Vi tycker det är superfint med syskonkort och fina porträttbilder, sitter uppe hos oss och hos Farmor och Mormor.
Köper bara gruppbilden/katalogen. Fattar inte riktigt vitsen med porträttbilderna.