• Blomster84

En tråd för oss ruvare

Tänkte att det kunde vara trevligt med en tråd för oss ruvare där vi kan diskutera hur vi mår, känner osv under denna evighetslånga väntan i hopp om ett plus. Själv är jag på ruvardag 1 med en blastocyst efter ett ostimulerat FET.

Hoppas vi hörs :)

Kram

• Svar på tråden En tråd för oss ruvare
  • skatten12

Grattis till plus :))

Håller tummarna för dej !! Du ska se det blir positivt denna gången <3

Känns verkligen trist här. Positivt sen negativt :( blöder nu med. Känns inte alls bra !! Har nån till i frysen . Tänk om den inte klarar sig! :o

• Kvinna84a
    Pruttkudde skrev 2015-09-27 09:36:59 följande:

Jag testade starkt positivt i morse, dagen innan TD. Så tydligen är jag gravid! ;)

Å grattis!!! :) Vilken dag är du på?
  • Lilly2013
    Pruttkudde skrev 2015-09-27 09:36:59 följande:

Jag testade starkt positivt i morse, dagen innan TD. Så tydligen är jag gravid! ;)

Grattis!!! Lycka till.
  • Kvinna84a

Jag tog aldrig någon äl spruta men sprayade 2dagar innan äl plock. Imorn är det 14dagar sedan jag sprayade. Vågar jag testa imorn? Är rädd för falska resultat :)

• Pruttkudde

Tack alla! Skrattande

Jag är på RD 12 idag. 

Men jag vågar ändå inte ta ut något i förskott efter alla missfall. Symptomen har dock börjat smyga sig på lite smått nu.

Ska få intrapiddropp nu nästa vecka så jag hoppas det ska hjälpa till att få embryot att leva vidare...

• frucgsvensson

Grattis pruttkudde!!! :) vad roligt!! :)

Vad nära alla är nu :) spännande. Jag resonerar som så att jag ser hellre ett blankt test några dagar och sen får mensen. Jag vill inte mötas av blod på en gång. Vill liksom vara lite förberedd. Fast nu är jag ju gravid, men man är livrädd för blod hela tiden!!

• No Ka Oi
    Pruttkudde skrev 2015-09-27 13:07:35 följande:

Tack alla! Skrattande

Jag är på RD 12 idag. 

Men jag vågar ändå inte ta ut något i förskott efter alla missfall. Symptomen har dock börjat smyga sig på lite smått nu.

Ska få intrapiddropp nu nästa vecka så jag hoppas det ska hjälpa till att få embryot att leva vidare...

Grattis Pruttkudde!! Så roligt!!

Vad är intrapiddropp?
  • No Ka Oi
    skatten12 skrev 2015-09-26 11:24:53 följande:

Plus blev negativt. Så ingen graviditet här inte

Åh, så tåkigt... 
  • No Ka Oi
    Solros79 skrev 2015-09-24 15:33:35 följande

Jag tjuvtestar inte, mest för att jag tänker att tills motsattsen är bevisat så är jag gravid. Så länge jag inte blöder och en sticka säger att det är kört så kan jag fortsätta hoppas.

Precis så tänker jag oxå!!! Fast jag kissade i en mugg häromdagen. Den stod där ett par timmar men jag bestämde mig för att jag inte ville testa.
  • No Ka Oi
    frucgsvensson skrev 2015-09-26 00:20:34 följande:

Ett försiktigt tack ;) jag kan inte ta ut någon glädje riktigt än. Inte förrän jag passerat den riktiga testdagen, och sen delmål 2 vilket är efter 12 veckor.

Ett försiktigt grattis! Bra tänk, ett delmål i taget. Så tänker jag oxå.
Svar på tråden En tråd för oss ruvare